vytisknout velikost písma Fotogaléria: Seat odhalil novú verziu závodného Cup Raceru

Fotogaléria: Seat odhalil novú verziu závodného Cup Raceru

Seat na nedávnej prezentácii nového Leonu Cupra 290, ku ktorému sa vrátime samostatným článkom, odhalil aj novú verziu závodného špeciálu Cup Racer. Oproti staršej variante došlo na rad vylepšení od aerodynamiky až po palivovú nádrž.

Seat Leon Cup Racer 2016 vychádza z Leonu Cupra 290 a v základe používa dvojlitrový motor TSI naladený na 243 kW (330 koní). K dispozícii bude sekvenčná prevodovka alebo DSG a na prednej náprave stále nájdeme elektronicky riadený diferenciál VAQ. Oproti staršej verzii má tá nová prepracovanú aerodynamiku a vylepšený systém chladenia tak, aby vozidlo lepšie zvládalo pretekárske tempo vo vysokých teplotách a aby sa tiež lepšie vyrovnávalo s vysokou vlhkosťou vzduchu.

Menili sa aj brzdy, tlmiče a nádrž, ktorá teraz ponúka objem sto litrov a aj rýchlejšie plnenie. Vôbec najväčšou zmenou je ale príchod novej sekvenčnej šesťstupňovej prevodovky. Seat Leon Cup Racer má namierené do sérií ETCC, TCR, Seat Leon Eurocup alebo tiež na vytrvalostné preteky 24H International Endurance Series.

Seat prvýkrát predstavil svoj pretekársky špeciál v roku 2013 a od tej doby sa predalo 118 kusov. Nová verzia pre rok 2016 stojí v základnom prevedení s prevodovkou DSG 85 000 eur, za vyhotovenie osadené šesťstupňovou sekvenčnou prevodovkou zaplatíte 110 000 eur.

_DSC0982.jpg_DSC0985.jpg_DSC0965.jpg_DSC0966.jpg_DSC0971.jpg_DSC0974.jpg_DSC0975.jpg_DSC0976.jpg_DSC0977.jpg_DSC0979.jpg_DSC0980.jpg_DSC0981.jpg_DSC0968.jpg_DSC0969.jpg_DSC0972.jpg_DSC0973.jpg
Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY