vytisknout velikost písma Fotogaléria: Prehliadnite si omladené Mini Countryman a Paceman

Fotogaléria: Prehliadnite si omladené Mini Countryman a Paceman

Mini predstavuje facelift modelov Paceman a Countryman. Zmeny zahŕňajú upravenú masku chladiča, nové štandardné aj príplatkové kolesá, nové farby karosérie, vylepšený interiér a posilnenú verziu S, u ktorej vyrástol výkon o 5 kW.

Mini Countryman si odbil svoju svetovú premiéru na autosalóne v Ženeve v roku 2010, Paceman sa predstavil o dva roky neskôr v Paríži. Aktuálny facelift sa týka oboch týchto modelov. Dizajnéri decentne upravili vzhľad a pridali dve farby karosérie. Konkrétne ide o metalické laky Midnight Grey a Jungle Green. Tie sme si mimochodom mohli prezrieť na koncepte Paceman Adventure.

Všetky motory spĺňajú normu Euro 6, pričom ich parametre sa nezmenili. Výnimkou je iba verzia Mini Cooper S Paceman / Countryman. Tá dostala 5 kW naviac, ponúka teda 140 kW (190 k). Krútiaci moment však zostal rovnaký. Maximum činí 260 Nm s využitím funkcie overboost.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY