vytisknout velikost písma Fotogaléria: Pozrite si tretie české LaFerrari

Fotogaléria: Pozrite si tretie české LaFerrari

Česká republika má tretie LaFerrari, čo je vzhľadom k tomu, koľko tento automobil stojí a hlavne akým spôsobom si automobilka zákazníkov vyberá, pomerne zaujímavé. Exemplár s bielym lakom karosérie je ale kvôli obmedzenému počtu 499 vyrobených kusov posledný, ktorý sa k našim západným susedom dostal ako nový automobil.

Aby ste sa mohli stať majiteľom LaFerrari, nestačilo mať k dispozícii len zhruba milión eur. Ferrari si vyberalo, komu svoj špeciál predá. Len na to, aby vás Ferrari popísalo na zoznam kandidátov, bolo potrebné vlastniť aspoň päť vozidiel z modelových radov tejto značky a predovšetkým mať dlhoročné väzby k automobilke.

Majiteľom tretieho českého laferrari je Robert Pergl, ktorý je spolumajiteľom spoločnosti Scuderia Praha. Veľkým argumentom pre Ferrari bola ale skutočnosť, že Robert dlhú dobu s Ferrari preteká.

Len pripomenieme, že taliansky hybridný superšport má celkový výkon 708 kW (963 k), krútiaci moment prekračuje 900 Nm, najvyššia rýchlosť je 350 km/h a akcelerácia z nuly na 300 km/h zaberie len pätnásť sekúnd.

laferrari_01.JPGlaferrari_03.JPGlaferrari_05.JPGlaferrari_18.JPGlaferrari_19.JPGlaferrari_20.JPGlaferrari_21.JPGlaferrari_22.JPGlaferrari_23.JPGlaferrari_24.JPGlaferrari_25.JPGlaferrari_26.JPGlaferrari_27.JPGlaferrari_28.JPGlaferrari_29.JPGlaferrari_30.JPGlaferrari_31.JPGlaferrari_32.JPGlaferrari_33.JPGlaferrari_36.JPGlaferrari_04.JPGlaferrari_06.JPGlaferrari_02.JPGlaferrari_07.JPGlaferrari_08.JPGlaferrari_09.JPGlaferrari_10.JPGlaferrari_35.JPGlaferrari_12.JPGlaferrari_13.JPGlaferrari_14.JPGlaferrari_15.JPGlaferrari_16.JPGlaferrari_17.JPGlaferrari_34.JPG

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Takéto jednoduché a charakterné BMW už nebudú, takže ak máte niečo okolo 10-tisíc eur na roadster a Mazda MX-5 je na vás moc slabá, asi nemáte čo riešiť.

17. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY