vytisknout velikost písma Fotogaléria: Pozrite si Mercedes-AMG GT vo všetkých farbách karosérie

Fotogaléria: Pozrite si Mercedes-AMG GT vo všetkých farbách karosérie

Mercedes-AMG GT sa predstavil nedávno. Automobilka vypustila do sveta desiatky fotiek, rad videí a kompletné informácie. Aktuálne k tomu Mercedes pridal ako bonus ešte jednu menšiu fotogalérii, vďaka ktorej si môžeme nové AMG GT prezrieť vo všetkých pripravených odtieňoch karosérie.

Nemecká automobilka zverejnila priložené obrázky prostredníctvom Facebooku a pripojila celkom očakávateľnú otázku. Ktorý odtieň by ste si vybrali? K dispozícii bude sivá, biela, modrá, červená, čierna, žltá, strieborná a vínová. Nám sa najviac pozdáva žltá.

Len pre pripomenutie: Mercedes-AMG GT sa bude predávať v dvoch verziách. Tá slabšia ponúkne 340 kW (462 k), silnejšie S disponuje výkonom 375 kW (510 k). Nech už si zvolíte ktorýkoľvek variant, vždy dostanete maximálnu rýchlosť za hranicou 300 km/h. Nové AMG GT bude samozrejme vidno aj na blížiacom sa autosalóne v Paríži.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY