vytisknout velikost písma Fotogaléria: Pozrite si Daciu Duster Orochi do posledného detailu

Fotogaléria: Pozrite si Daciu Duster Orochi do posledného detailu

Správne by sme mali hovoriť Renault Duster Orochi, pretože sa pick-up odvodený od Dusteru zatiaľ predáva len v Južnej Amerike. Uvidíme, či sa tento automobil niekedy objaví aj v Európe, než sa tak stane, môžeme si akurát prezerať fotografie, nech vieme, o čo prichádzame. Automobilka ich nedávno zverejnila viac než dosť.

Orochi sa ponúka v Brazílii s motorom 1.6 16V alebo s väčším 2.0 16V. Obe jednotky vedia spaľovať etanol. Pri jazde na klasický benzín ponúka tá slabšia 110 koní (115 na etanol), výkonnejšie prevedenie disponuje maximom 143 koní (148 k na etanol). Manuálna prevodovka je v prvom prípade päťstupňová, silnejší variant má šesťstupňovú prevodovku. Šprint z nuly na stovku trvá 14,3 s pri tisícšestovke pri jazde na benzín a 10,6 s pri dvojlitri opäť ak idete na benzín.

Orochi je dlhé 4693 mm, vysoké 1695 mm a široké 1821 mm. Štandardom sú šestnásťpalcové kolesá. Nákladový priestor ponúkne objem 683 kg a celkovo vie pick-up odvodený od Dusteru odviezť hmotnosť až 650 kg.

oroch_01.jpgoroch_02.jpgoroch_03.jpgoroch_04.jpgoroch_05.jpgoroch_06.jpgoroch_07.jpgoroch_08.jpgoroch_09.jpgoroch_10.jpgoroch_11.jpgoroch_12.jpgoroch_13.jpgoroch_14.jpgoroch_15.jpgoroch_16.jpgoroch_17.jpgoroch_18.jpgoroch_19.jpgoroch_20.jpgoroch_21.jpgoroch_22.jpgoroch_23.jpgoroch_24.jpgoroch_25.jpgoroch_26.jpgoroch_27.jpgoroch_28.jpgoroch_29.jpgoroch_30.jpgoroch_31.jpgoroch_32.jpgoroch_33.jpgoroch_34.jpgoroch_35.jpgoroch_36.jpgoroch_37.jpgoroch_38.jpgoroch_39.jpgoroch_40.jpgoroch_41.jpgoroch_42.jpgoroch_43.jpgoroch_44.jpgoroch_45.jpgoroch_46.jpgoroch_47.jpg

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

včera | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY