vytisknout velikost písma Fotogaléria: Pozrite sa, čo vezie Škoda na stretnutie GTI pri Wörthersee

Fotogaléria: Pozrite sa, čo vezie Škoda na stretnutie GTI pri Wörthersee

Škoda predstavila kompletný program pre stretnutie GTI pri Wörthersee, ktoré prebehne tento víkend. Návštevníci uvidia študentský koncept FUNstar, závodnú Fabiu R5 s karosériou kombi, klasickú Fabiu R5, Octaviu Combi RS 230 a Fabiu s dizajnovým paketom Red & Grey Plus.

O Škode FUNstar sme už písali, takže pravdepodobne viete, o čo ide. Jednoducho povedané sa jedná o Fabiu s karosériou pick-up. Auto stojí na osemnásťpalcových kolesách pôvodom z Octavie RS a pod kapotou nájdeme štvorvalec 1.2 TSI s výkonom 90 kW (122 k).

Ďalšie variácie na tému novej Fabie predstavuje dizajnový paket Red & Grey Plus z príslušenstva. Auto dostalo biely lak karosérie a šedočervené pruhy. Červené sú aj sedemnásťpalcové disky alebo kryty spätných zrkadiel. Auto ukazuje taktiež predný spojler, zadný difúzor, bočné prahy a zatmavené zadné okná.

Hlavným ťahákom však bude Škoda Fabia R5 Combi, čo je súťažný špeciál s praktickejšie karosériou. Vidieť bude možné aj základnú R5 a nakoniec dôjde aj na zatiaľ najostrejšiu Škodu Octaviu RS 230 opäť s karosériou kombi.

Škoda Fabia R5 Combi.jpgŠkoda Fabia R5.jpgŠkoda Fabia Red and Grey.JPGŠkoda FUNstar.jpgŠkoda Octavia RS 230.jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY