vytisknout velikost písma Fotogaléria: Nová Škoda Superb sa pripomína v Ženeve

Fotogaléria: Nová Škoda Superb sa pripomína v Ženeve

Áno, my vieme. Nová Škoda Superb si svoju výstavnú premiéru odbije práve na autosalóne v Ženeve, aj keď už sme ju mohli vidieť na oficiálnych fotkách a mediálnej prezentácii v pražskom Karlíne. No verejnosť uvidí Superb prvýkrát práve tu v Ženeve.

superb_01.jpgsuperb_02.jpgsuperb_03.jpg
Nového Superba už zrejme na fotkách videl každý. V Ženeve si ho ale môže prvýkrát pozrieť aj široká veřejnost. Žiadne nové informácie sa zatiaľ von nedostali.

Všetky dôležité informácie už tiež poznáme, takže vás odkážeme na skôr uverejnené články, kde zaznelo všetko dôležité.

No dobre, ak sa vám nechce klikať, tak pripomenieme, že nový Superb má o ďalších osem centrimetrov dlhší rázvor a má ponúknuť ešte viac miesta vzadu. Kufor pojme v základnom usporiadaní 625 litrov nákladu a po sklopení sedadiel až 1760 litrov, ale zmizlo dvojité otváranie piatych dverí.

Základ tvoria motory 1.4 TSI (125 k) a 1.6 TDI (120 k), ale môžete mať aj vrcholný benzínový dvojliter TSI s výkonom 280 koní, pohonom 4x4 a automatom. Naftové biturbo z Passatu sa pod kapotu Superbu, aspoň nateraz, nepozrie. Najsilnejší diesel 2.0 TDI tak ponúkne 190 koní a 400 Nm.

superb_04.jpgsuperb_05.jpgsuperb_06.jpgsuperb_07.jpgsuperb_10.jpgsuperb_11.jpgsuperb_12.jpg

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY