vytisknout velikost písma Fotogaléria: Nová Škoda Superb na „živých“ fotkách

Fotogaléria: Nová Škoda Superb na „živých“ fotkách

A je to. Nová Škoda Superb má svoju premiéru za sebou. Automobilka včera zverejnila prakticky úplne všetky podrobnosti, takže v podstate jediné, na čo si musíme ešte chvíľu počkať, je oficiálna cena.

O všetkých detailoch sme písali už včera, ak vám to ale stále nestačí, môžete si dnes prezrieť ďalšiu fotogalériu urobenú počas slávnostného večera, kde Škoda nový Superb predstavila. A my môžeme pridať pár vlastných dojmov.

Nový Superb vyzerá vážne veľmi dobre. Škoda doviezla na včerajšie predstavenie tri automobily, pričom všetko bolo samozrejme v plnej výbave postavenej na devätnásťpalcových kolesách, teda na tom najväčšom, čo si budete môcť k Superbu zaobstarať. Pripomeňme, že ponuka začína pri šestnásťpalcových diskov. Jeden z exemplárov navyše dorazil vo vrcholnej verzii Laurin & Klement, ktorá stojí na parádnych chrómových kolesách.

Krátka prehliadka interiéru odhalila veci známe z Octavie, ale aj celkom málo priestoru pre hlavu. Predpokladám, že za to môže prítomnosť strešného okna, no vpredu so svojimi 190 cm mám nad hlavou rezervu minimálne, vzadu potom vôbec žiadnu. Čo do pozdĺžneho priestoru ale nie je o čom debatovať. Nový Superb ponúka pre nohy doslova nehorázne veľa miesta. Vnútri je poznať aj širší interiér.

Na podrobnejšie hodnotenie je ešte veľmi skoro, ale takto pri letmej prehliadke sa chce trochu dodať, že je škoda niektorých detailov. Napríklad výplne dverí vyrobené z jedného veľkého kusa plastu, čalúnenie kufra, ktoré zo všetkého najviac pripomína lacný koberec, alebo plato kryjúce inak obrovský kufor.

Napriek tomu stále platí, že nový Superb je vydarený a už teraz je jasné, že ho onedlho budeme stretávať na cestách viac ako často.

_DSC0986.JPG_DSC0990.JPG_DSC0996.JPG_DSC0997.JPG_DSC0999.JPG_DSC1000.JPG_DSC1001.JPG_DSC1003.JPG_DSC1004.JPG_DSC1005.JPG_DSC1006.JPG_DSC1008.JPG_DSC1009.JPG_DSC1010.JPG_DSC1011.JPG_DSC1015.JPG_DSC1020.JPG_DSC1021.JPG_DSC1024.JPG_DSC1026.JPG_DSC1027.JPG_DSC1028.JPG_DSC1029.JPG_DSC1030.JPG_DSC1031.JPG_DSC1033.JPG_DSC1034.JPG_DSC1036.JPG_DSC1039.JPG_DSC1040.JPG_DSC1042.JPG_DSC1043.JPG_DSC1044.JPG_DSC1045.JPG_DSC1047.JPG_DSC1048.JPG_DSC1049.JPG_DSC1050.JPG_DSC1051.JPG_DSC1052.JPG_DSC1053.JPG_DSC1054.JPG_DSC1057.JPG_DSC1060.JPG_DSC1061.JPG_DSC1063.JPG_DSC1064.JPG_DSC1065.JPG_DSC1066.JPG_DSC1067.JPG_DSC1068.JPG_DSC1072.JPG_DSC1073.JPG

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY