vytisknout velikost písma Fotogaléria: Nová Škoda Superb na „živých“ fotkách

Fotogaléria: Nová Škoda Superb na „živých“ fotkách

A je to. Nová Škoda Superb má svoju premiéru za sebou. Automobilka včera zverejnila prakticky úplne všetky podrobnosti, takže v podstate jediné, na čo si musíme ešte chvíľu počkať, je oficiálna cena.

O všetkých detailoch sme písali už včera, ak vám to ale stále nestačí, môžete si dnes prezrieť ďalšiu fotogalériu urobenú počas slávnostného večera, kde Škoda nový Superb predstavila. A my môžeme pridať pár vlastných dojmov.

Nový Superb vyzerá vážne veľmi dobre. Škoda doviezla na včerajšie predstavenie tri automobily, pričom všetko bolo samozrejme v plnej výbave postavenej na devätnásťpalcových kolesách, teda na tom najväčšom, čo si budete môcť k Superbu zaobstarať. Pripomeňme, že ponuka začína pri šestnásťpalcových diskov. Jeden z exemplárov navyše dorazil vo vrcholnej verzii Laurin & Klement, ktorá stojí na parádnych chrómových kolesách.

Krátka prehliadka interiéru odhalila veci známe z Octavie, ale aj celkom málo priestoru pre hlavu. Predpokladám, že za to môže prítomnosť strešného okna, no vpredu so svojimi 190 cm mám nad hlavou rezervu minimálne, vzadu potom vôbec žiadnu. Čo do pozdĺžneho priestoru ale nie je o čom debatovať. Nový Superb ponúka pre nohy doslova nehorázne veľa miesta. Vnútri je poznať aj širší interiér.

Na podrobnejšie hodnotenie je ešte veľmi skoro, ale takto pri letmej prehliadke sa chce trochu dodať, že je škoda niektorých detailov. Napríklad výplne dverí vyrobené z jedného veľkého kusa plastu, čalúnenie kufra, ktoré zo všetkého najviac pripomína lacný koberec, alebo plato kryjúce inak obrovský kufor.

Napriek tomu stále platí, že nový Superb je vydarený a už teraz je jasné, že ho onedlho budeme stretávať na cestách viac ako často.

_DSC0986.JPG_DSC0990.JPG_DSC0996.JPG_DSC0997.JPG_DSC0999.JPG_DSC1000.JPG_DSC1001.JPG_DSC1003.JPG_DSC1004.JPG_DSC1005.JPG_DSC1006.JPG_DSC1008.JPG_DSC1009.JPG_DSC1010.JPG_DSC1011.JPG_DSC1015.JPG_DSC1020.JPG_DSC1021.JPG_DSC1024.JPG_DSC1026.JPG_DSC1027.JPG_DSC1028.JPG_DSC1029.JPG_DSC1030.JPG_DSC1031.JPG_DSC1033.JPG_DSC1034.JPG_DSC1036.JPG_DSC1039.JPG_DSC1040.JPG_DSC1042.JPG_DSC1043.JPG_DSC1044.JPG_DSC1045.JPG_DSC1047.JPG_DSC1048.JPG_DSC1049.JPG_DSC1050.JPG_DSC1051.JPG_DSC1052.JPG_DSC1053.JPG_DSC1054.JPG_DSC1057.JPG_DSC1060.JPG_DSC1061.JPG_DSC1063.JPG_DSC1064.JPG_DSC1065.JPG_DSC1066.JPG_DSC1067.JPG_DSC1068.JPG_DSC1072.JPG_DSC1073.JPG

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY