vytisknout velikost písma Fotogaléria: Nová Škoda Superb na „živých“ fotkách

Fotogaléria: Nová Škoda Superb na „živých“ fotkách

A je to. Nová Škoda Superb má svoju premiéru za sebou. Automobilka včera zverejnila prakticky úplne všetky podrobnosti, takže v podstate jediné, na čo si musíme ešte chvíľu počkať, je oficiálna cena.

O všetkých detailoch sme písali už včera, ak vám to ale stále nestačí, môžete si dnes prezrieť ďalšiu fotogalériu urobenú počas slávnostného večera, kde Škoda nový Superb predstavila. A my môžeme pridať pár vlastných dojmov.

Nový Superb vyzerá vážne veľmi dobre. Škoda doviezla na včerajšie predstavenie tri automobily, pričom všetko bolo samozrejme v plnej výbave postavenej na devätnásťpalcových kolesách, teda na tom najväčšom, čo si budete môcť k Superbu zaobstarať. Pripomeňme, že ponuka začína pri šestnásťpalcových diskov. Jeden z exemplárov navyše dorazil vo vrcholnej verzii Laurin & Klement, ktorá stojí na parádnych chrómových kolesách.

Krátka prehliadka interiéru odhalila veci známe z Octavie, ale aj celkom málo priestoru pre hlavu. Predpokladám, že za to môže prítomnosť strešného okna, no vpredu so svojimi 190 cm mám nad hlavou rezervu minimálne, vzadu potom vôbec žiadnu. Čo do pozdĺžneho priestoru ale nie je o čom debatovať. Nový Superb ponúka pre nohy doslova nehorázne veľa miesta. Vnútri je poznať aj širší interiér.

Na podrobnejšie hodnotenie je ešte veľmi skoro, ale takto pri letmej prehliadke sa chce trochu dodať, že je škoda niektorých detailov. Napríklad výplne dverí vyrobené z jedného veľkého kusa plastu, čalúnenie kufra, ktoré zo všetkého najviac pripomína lacný koberec, alebo plato kryjúce inak obrovský kufor.

Napriek tomu stále platí, že nový Superb je vydarený a už teraz je jasné, že ho onedlho budeme stretávať na cestách viac ako často.

_DSC0986.JPG_DSC0990.JPG_DSC0996.JPG_DSC0997.JPG_DSC0999.JPG_DSC1000.JPG_DSC1001.JPG_DSC1003.JPG_DSC1004.JPG_DSC1005.JPG_DSC1006.JPG_DSC1008.JPG_DSC1009.JPG_DSC1010.JPG_DSC1011.JPG_DSC1015.JPG_DSC1020.JPG_DSC1021.JPG_DSC1024.JPG_DSC1026.JPG_DSC1027.JPG_DSC1028.JPG_DSC1029.JPG_DSC1030.JPG_DSC1031.JPG_DSC1033.JPG_DSC1034.JPG_DSC1036.JPG_DSC1039.JPG_DSC1040.JPG_DSC1042.JPG_DSC1043.JPG_DSC1044.JPG_DSC1045.JPG_DSC1047.JPG_DSC1048.JPG_DSC1049.JPG_DSC1050.JPG_DSC1051.JPG_DSC1052.JPG_DSC1053.JPG_DSC1054.JPG_DSC1057.JPG_DSC1060.JPG_DSC1061.JPG_DSC1063.JPG_DSC1064.JPG_DSC1065.JPG_DSC1066.JPG_DSC1067.JPG_DSC1068.JPG_DSC1072.JPG_DSC1073.JPG

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY