vytisknout velikost písma Fotogaléria: Mercedes-Benz G v úprave od German Special Customs

Fotogaléria: Mercedes-Benz G v úprave od German Special Customs

Mercedes-Benz triedy G tento rok oslávil 35. výročie od svojho uvedenia na trh a k narodeninám dostal okrem továrenskej edície aj úpravu od German Special Customs. Tá zahŕňa poriadny body kit a obrovské kolesá. 

Dizajnéri od German Special Customs pripravili pre nemeckú off-roadovú legendu poriadny nárazník s integrovanými diódami denného svietenia a karbónovým spojlerom. Širšie sú tiež blatníky aj prahy, vzadu nájdete opäť prepracovaný nárazník a karbónový kryt rezervného kolesa. Nie je to jediný karbónový doplnok na karosérii. Géčko dostalo aj karbónové kryty spätných zrkadiel a časť kapoty. 

Celé predstavenie podčiarkujú disky veľkosti 22 palcov obuté do pneumatík s rozmerom 305/40 R22, respektíve koncovky výfuku integrované do prahov. Interiér potom kombinuje opäť karbón, nechýba samozrejme ani kožené čalúnenie a Alcantara. 

Ako sa píše v tlačovej správe, táto úprava má vylepšiť aerodynamiku a použiť sa dá na najnovšie aj na staršie prevedenie triedy G. O motore sa German Special Customs nezmieňuje.

gsc_21.jpggsc_22.jpggsc_23.jpggsc_24.jpggsc_11.jpggsc_12.jpggsc_13.jpggsc_25.jpggsc_14.jpggsc_15.jpggsc_16.jpggsc_17.jpggsc_18.jpggsc_19.jpggsc_20.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY