vytisknout velikost písma Fotogaléria: Mercedes-Benz G v úprave od German Special Customs

Fotogaléria: Mercedes-Benz G v úprave od German Special Customs

Mercedes-Benz triedy G tento rok oslávil 35. výročie od svojho uvedenia na trh a k narodeninám dostal okrem továrenskej edície aj úpravu od German Special Customs. Tá zahŕňa poriadny body kit a obrovské kolesá. 

Dizajnéri od German Special Customs pripravili pre nemeckú off-roadovú legendu poriadny nárazník s integrovanými diódami denného svietenia a karbónovým spojlerom. Širšie sú tiež blatníky aj prahy, vzadu nájdete opäť prepracovaný nárazník a karbónový kryt rezervného kolesa. Nie je to jediný karbónový doplnok na karosérii. Géčko dostalo aj karbónové kryty spätných zrkadiel a časť kapoty. 

Celé predstavenie podčiarkujú disky veľkosti 22 palcov obuté do pneumatík s rozmerom 305/40 R22, respektíve koncovky výfuku integrované do prahov. Interiér potom kombinuje opäť karbón, nechýba samozrejme ani kožené čalúnenie a Alcantara. 

Ako sa píše v tlačovej správe, táto úprava má vylepšiť aerodynamiku a použiť sa dá na najnovšie aj na staršie prevedenie triedy G. O motore sa German Special Customs nezmieňuje.

gsc_21.jpggsc_22.jpggsc_23.jpggsc_24.jpggsc_11.jpggsc_12.jpggsc_13.jpggsc_25.jpggsc_14.jpggsc_15.jpggsc_16.jpggsc_17.jpggsc_18.jpggsc_19.jpggsc_20.jpg

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY