vytisknout velikost písma Fotogaléria: Mercedes-Benz G v úprave od German Special Customs

Fotogaléria: Mercedes-Benz G v úprave od German Special Customs

Mercedes-Benz triedy G tento rok oslávil 35. výročie od svojho uvedenia na trh a k narodeninám dostal okrem továrenskej edície aj úpravu od German Special Customs. Tá zahŕňa poriadny body kit a obrovské kolesá. 

Dizajnéri od German Special Customs pripravili pre nemeckú off-roadovú legendu poriadny nárazník s integrovanými diódami denného svietenia a karbónovým spojlerom. Širšie sú tiež blatníky aj prahy, vzadu nájdete opäť prepracovaný nárazník a karbónový kryt rezervného kolesa. Nie je to jediný karbónový doplnok na karosérii. Géčko dostalo aj karbónové kryty spätných zrkadiel a časť kapoty. 

Celé predstavenie podčiarkujú disky veľkosti 22 palcov obuté do pneumatík s rozmerom 305/40 R22, respektíve koncovky výfuku integrované do prahov. Interiér potom kombinuje opäť karbón, nechýba samozrejme ani kožené čalúnenie a Alcantara. 

Ako sa píše v tlačovej správe, táto úprava má vylepšiť aerodynamiku a použiť sa dá na najnovšie aj na staršie prevedenie triedy G. O motore sa German Special Customs nezmieňuje.

gsc_21.jpggsc_22.jpggsc_23.jpggsc_24.jpggsc_11.jpggsc_12.jpggsc_13.jpggsc_25.jpggsc_14.jpggsc_15.jpggsc_16.jpggsc_17.jpggsc_18.jpggsc_19.jpggsc_20.jpg

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY