vytisknout velikost písma Fotogaléria: Hyundai predstavuje oplastovanú verziu modelu i20

Fotogaléria: Hyundai predstavuje oplastovanú verziu modelu i20

Hyundai rozširuje ponuku o novú verziu modelu i20. Novinka nesie označenie Active a ako už ste si určite stihli všimnúť, ide o kórejskú variáciu na tému Fabia Scout. Inak povedané, i20 dostala väčšiu svetlú výšku podvozku a mnoho plastov na karosérii.

Recept, podľa ktorého podobné autá vznikajú, je stále rovnaký a ani i20 Active nepredstavuje výnimku. Automobilka pridala upravené nárazníky, plasty okolo blatníkov a prahov, strešné lyžiny plus už spomínaný vyšší podvozok. Svetlá výška tohto modelu činí 190 mm, čo je číslo, ktoré neponúka ani väčšina SUV.

i20active_20.jpgi20active_01.jpgi20active_03.jpg
Hyundai i20 Active ponúka veci typické pre podobné autá. Tešte sa preto na vyšší podvozok a oplastovanú karosériu. Pohon všetkých kolies v ponuke nie je. 

Vďaka plastu na karosérii sa ľahko zmenili celkové rozmery auta. Dĺžka narástla o centimeter, šírka sa zväčšila o 26 mm, výška je v porovnaní s klasickou i20 a päť centimetrov väčšia. Vzhľad potom majú vylepšiť šestnásťpalcové zliatinové kolesá.

Hyundai tiež sľubuje bohatú výbavu, v ktorej nájdeme napríklad kovové pedále, automatickú klimatizáciu, farebné palubné dosky, bezkľúčový prístup a tak ďalej. Technika je samozrejme zhodná s klasickou verziou i20. Na pohon všetkých kolies rovno zabudnite.

Hyundai i20 Active sa začne čoskoro predávať v Indii. Ako to bude s variantom určeným pre európske trhy, to zatiaľ nie je isté. Záujem by tu ale o podobný voz určite bol.

i20active_27.jpgi20active_05.jpgi20active_06.jpgi20active_07.jpgi20active_16.jpgi20active_21.jpgi20active_22.jpgi20active_14.jpgi20active_28.jpgi20active_09.jpgi20active_11.jpgi20active_17.jpgi20active_25.jpgi20active_12.jpgi20active_15.jpgi20active_26.jpgi20active_29.jpgi20active_18.jpgi20active_02.jpgi20active_19.jpgi20active_08.jpgi20active_10.jpgi20active_13.jpgi20active_23.jpgi20active_30.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY