vytisknout velikost písma Fotogaléria: Hyundai predstavuje oplastovanú verziu modelu i20

Fotogaléria: Hyundai predstavuje oplastovanú verziu modelu i20

Hyundai rozširuje ponuku o novú verziu modelu i20. Novinka nesie označenie Active a ako už ste si určite stihli všimnúť, ide o kórejskú variáciu na tému Fabia Scout. Inak povedané, i20 dostala väčšiu svetlú výšku podvozku a mnoho plastov na karosérii.

Recept, podľa ktorého podobné autá vznikajú, je stále rovnaký a ani i20 Active nepredstavuje výnimku. Automobilka pridala upravené nárazníky, plasty okolo blatníkov a prahov, strešné lyžiny plus už spomínaný vyšší podvozok. Svetlá výška tohto modelu činí 190 mm, čo je číslo, ktoré neponúka ani väčšina SUV.

i20active_20.jpgi20active_01.jpgi20active_03.jpg
Hyundai i20 Active ponúka veci typické pre podobné autá. Tešte sa preto na vyšší podvozok a oplastovanú karosériu. Pohon všetkých kolies v ponuke nie je. 

Vďaka plastu na karosérii sa ľahko zmenili celkové rozmery auta. Dĺžka narástla o centimeter, šírka sa zväčšila o 26 mm, výška je v porovnaní s klasickou i20 a päť centimetrov väčšia. Vzhľad potom majú vylepšiť šestnásťpalcové zliatinové kolesá.

Hyundai tiež sľubuje bohatú výbavu, v ktorej nájdeme napríklad kovové pedále, automatickú klimatizáciu, farebné palubné dosky, bezkľúčový prístup a tak ďalej. Technika je samozrejme zhodná s klasickou verziou i20. Na pohon všetkých kolies rovno zabudnite.

Hyundai i20 Active sa začne čoskoro predávať v Indii. Ako to bude s variantom určeným pre európske trhy, to zatiaľ nie je isté. Záujem by tu ale o podobný voz určite bol.

i20active_27.jpgi20active_05.jpgi20active_06.jpgi20active_07.jpgi20active_16.jpgi20active_21.jpgi20active_22.jpgi20active_14.jpgi20active_28.jpgi20active_09.jpgi20active_11.jpgi20active_17.jpgi20active_25.jpgi20active_12.jpgi20active_15.jpgi20active_26.jpgi20active_29.jpgi20active_18.jpgi20active_02.jpgi20active_19.jpgi20active_08.jpgi20active_10.jpgi20active_13.jpgi20active_23.jpgi20active_30.jpg

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

dnes | Dalibor Žák
Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Ak dnes chcete elektrický automobil, máte si z čoho vyberať. My sme si vybrali tri a veľmi podrobne ich porovnali.

včera | Dalibor Žák
BMW X4 xDrive20d vs. Mercedes-Benz GLC Coupé 250d 4Matic: v stopách X6

BMW X4 vs. Mercedes-Benz GLC

Vzhľadom na úspech BMW X6 je vlastne prekvapujúce, ako dlho zostával tento model v pomyselnej kategórii "prémiových SUV so splývajúcou strechou" osamotený. Aj v samom závere roku 2016, keď tento porovnávací test vznikal, boli na trhu len štyri také autá od dvoch značiek: X6, jeho priamy súper (zlé jazyky by mohli povedať "kópia") v podobe Mercedesu GLE Coupé - a menší súrodenci oboch gigantov, BMW X4 a Mercedes-Benz GLC Coupé. Práve tie sme pozvali k dnešnému duelu.

10. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY