vytisknout velikost písma Fotogaléria: Hyundai predstavuje oplastovanú verziu modelu i20

Fotogaléria: Hyundai predstavuje oplastovanú verziu modelu i20

Hyundai rozširuje ponuku o novú verziu modelu i20. Novinka nesie označenie Active a ako už ste si určite stihli všimnúť, ide o kórejskú variáciu na tému Fabia Scout. Inak povedané, i20 dostala väčšiu svetlú výšku podvozku a mnoho plastov na karosérii.

Recept, podľa ktorého podobné autá vznikajú, je stále rovnaký a ani i20 Active nepredstavuje výnimku. Automobilka pridala upravené nárazníky, plasty okolo blatníkov a prahov, strešné lyžiny plus už spomínaný vyšší podvozok. Svetlá výška tohto modelu činí 190 mm, čo je číslo, ktoré neponúka ani väčšina SUV.

i20active_20.jpgi20active_01.jpgi20active_03.jpg
Hyundai i20 Active ponúka veci typické pre podobné autá. Tešte sa preto na vyšší podvozok a oplastovanú karosériu. Pohon všetkých kolies v ponuke nie je. 

Vďaka plastu na karosérii sa ľahko zmenili celkové rozmery auta. Dĺžka narástla o centimeter, šírka sa zväčšila o 26 mm, výška je v porovnaní s klasickou i20 a päť centimetrov väčšia. Vzhľad potom majú vylepšiť šestnásťpalcové zliatinové kolesá.

Hyundai tiež sľubuje bohatú výbavu, v ktorej nájdeme napríklad kovové pedále, automatickú klimatizáciu, farebné palubné dosky, bezkľúčový prístup a tak ďalej. Technika je samozrejme zhodná s klasickou verziou i20. Na pohon všetkých kolies rovno zabudnite.

Hyundai i20 Active sa začne čoskoro predávať v Indii. Ako to bude s variantom určeným pre európske trhy, to zatiaľ nie je isté. Záujem by tu ale o podobný voz určite bol.

i20active_27.jpgi20active_05.jpgi20active_06.jpgi20active_07.jpgi20active_16.jpgi20active_21.jpgi20active_22.jpgi20active_14.jpgi20active_28.jpgi20active_09.jpgi20active_11.jpgi20active_17.jpgi20active_25.jpgi20active_12.jpgi20active_15.jpgi20active_26.jpgi20active_29.jpgi20active_18.jpgi20active_02.jpgi20active_19.jpgi20active_08.jpgi20active_10.jpgi20active_13.jpgi20active_23.jpgi20active_30.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

včera | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY