vytisknout velikost písma Fotogaléria: Hyundai predstavuje oplastovanú verziu modelu i20

Fotogaléria: Hyundai predstavuje oplastovanú verziu modelu i20

Hyundai rozširuje ponuku o novú verziu modelu i20. Novinka nesie označenie Active a ako už ste si určite stihli všimnúť, ide o kórejskú variáciu na tému Fabia Scout. Inak povedané, i20 dostala väčšiu svetlú výšku podvozku a mnoho plastov na karosérii.

Recept, podľa ktorého podobné autá vznikajú, je stále rovnaký a ani i20 Active nepredstavuje výnimku. Automobilka pridala upravené nárazníky, plasty okolo blatníkov a prahov, strešné lyžiny plus už spomínaný vyšší podvozok. Svetlá výška tohto modelu činí 190 mm, čo je číslo, ktoré neponúka ani väčšina SUV.

i20active_20.jpgi20active_01.jpgi20active_03.jpg
Hyundai i20 Active ponúka veci typické pre podobné autá. Tešte sa preto na vyšší podvozok a oplastovanú karosériu. Pohon všetkých kolies v ponuke nie je. 

Vďaka plastu na karosérii sa ľahko zmenili celkové rozmery auta. Dĺžka narástla o centimeter, šírka sa zväčšila o 26 mm, výška je v porovnaní s klasickou i20 a päť centimetrov väčšia. Vzhľad potom majú vylepšiť šestnásťpalcové zliatinové kolesá.

Hyundai tiež sľubuje bohatú výbavu, v ktorej nájdeme napríklad kovové pedále, automatickú klimatizáciu, farebné palubné dosky, bezkľúčový prístup a tak ďalej. Technika je samozrejme zhodná s klasickou verziou i20. Na pohon všetkých kolies rovno zabudnite.

Hyundai i20 Active sa začne čoskoro predávať v Indii. Ako to bude s variantom určeným pre európske trhy, to zatiaľ nie je isté. Záujem by tu ale o podobný voz určite bol.

i20active_27.jpgi20active_05.jpgi20active_06.jpgi20active_07.jpgi20active_16.jpgi20active_21.jpgi20active_22.jpgi20active_14.jpgi20active_28.jpgi20active_09.jpgi20active_11.jpgi20active_17.jpgi20active_25.jpgi20active_12.jpgi20active_15.jpgi20active_26.jpgi20active_29.jpgi20active_18.jpgi20active_02.jpgi20active_19.jpgi20active_08.jpgi20active_10.jpgi20active_13.jpgi20active_23.jpgi20active_30.jpg

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY