vytisknout velikost písma Fotogaléria: Faceliftovaný Ford Focus naživo z Barcelony

Fotogaléria: Faceliftovaný Ford Focus naživo z Barcelony

Modernizáciu Fordu Focus pre tento rok sme vám už predstavili - a pridali sme k tomu tabuľku motorizácii aj galériu oficiálnych snímok. Teraz sa ale môžete pozrieť, ako Focus vyzerá naživo, bez starostlivého nasvietenia a retuší.

Fotografie pre vás zaobstarali kolegovia zo sesterského webu MobilMania.cz na Mobile World Congress (MWC) v Barcelone. Ford si netradične zvolil pre premiéru modernizovaného Focusu akciu venovanú mobilným a komunikačným technológiám. Chcel tak poukázať na niektoré z noviniek Focusu, najmä systém SYNC 2 so zjednodušeným hlasovým ovládaním.

Ten teraz umožňuje napríklad zadať destináciu do navigácie odriekaním celej adresy naraz. Keď poviete "Im hungry," vypíše zoznam reštaurácií v okolí. Obsahuje dokonca aj dáta zo sprievodcu Michelin, češtine alebo slovenčine však zatiaľ nerozumie. SYNC druhej generácie dostal tiež osempalcovú dotykovú obrazovku.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY