vytisknout velikost písma Fotogaléria: Audi R8 novej generácie do posledného detailu [80x foto]

Fotogaléria: Audi R8 novej generácie do posledného detailu [80x foto]

Nová generácia Audi R8 už bola kompletne predstavená skôr a poznáme aj ceny, automobilka ale po novom zverejnila pomerne veľkú fotogalériu ukazujúcu obe ponúkané varianty do posledného detailu. Tak teda prehliadajte podľa ľubovôle, k dispozícii máte 80 snímok.

Nastupujúca generácia Audi R8 je v porovnaní s tou starou o viac ako 30 tisíc eur drahšia, ale to má jednoduché vysvetlenie. V ponuke nenájdeme základný osemvalcový motor, ale iba desaťvalec. V porovnaní so starou generáciou osadenou desaťvalcom je nová R8 drahšie zhruba o 7 tisíc eur.

Presne povedané zaplatíte za základnú verziu minimálne 156 tisíc eur, komu základ nestačí, ten si musí pripraviť 180 tisíc eur za vyhotovenie V10 Plus. Odmenou mu potom bude výkon 449 kW (610 koní) a maximálka 330 km/h.

Dostupnejší variant disponuje výkonom 397 kW (540 k), na stovke je za 3,5 s a ide "len" 323 km/h.

r88_01.jpgr88_02.jpgr88_03.jpgr88_04.jpgr88_05.jpgr88_20.jpgr88_25.jpgr88_26.jpgr88_27.jpgr88_28.jpgr88_29.jpgr88_30.jpgr88_31.jpgr88_37.jpgr88_38.jpgr88_39.jpgr88_40.jpgr88_34.jpgr88_35.jpgr88_36.jpgr88_41.jpgr88_46.jpgr88_47.jpgr88_42.jpgr88_43.jpgr88_44.jpgr88_18.jpgr88_45.jpgr88_48.jpgr88_49.jpgr88_50.jpgr88_51.jpgr88_52.jpgr88_21.jpgr88_22.jpgr88_23.jpgr88_06.jpgr88_07.jpgr88_08.jpgr88_09.jpgr88_24.jpgr88_53.jpgr88_32.jpgr88_33.jpgr88_54.jpgr88_55.jpgr88_56.jpgr88_57.jpgr88_58.jpgr88_59.jpgr88_60.jpgr88_61.jpgr88_62.jpgr88_63.jpgr88_64.jpgr88_65.jpgr88_66.jpgr88_67.jpgr88_68.jpgr88_69.jpgr88_70.jpgr88_71.jpgr88_72.jpgr88_73.jpgr88_74.jpgr88_75.jpgr88_10.jpgr88_76.jpgr88_77.jpgr88_78.jpgr88_80.jpgr88_81.jpgr88_82.jpgr88_13.jpgr88_14.jpgr88_15.jpgr88_16.jpgr88_79.jpgr88_11.jpgr88_12.jpg

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák
Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

5. 12. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek
Škoda Fabia Combi 1.0 TSI v dlhodobom teste: Pol roka s trojvalcom

Škoda Fabia Combi 1.0 TSI v dlhodobom teste: Pol roka s trojvalcom

Ďalší dlhodobý test bude patriť Škode Fabia Combi. Čaká nás pol roka s novým litrovým trojvalcom 1.0 TSI. Konkrétne ide o verziu s výkonom 81 kW, teda o vrcholnú motorizáciu. Fabia prišla do testu vo výbave Style a s niekoľkými príplatkovými prvkami.

4. 12. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY