vytisknout velikost písma Fotogaléria: Audi R8 novej generácie do posledného detailu [80x foto]

Fotogaléria: Audi R8 novej generácie do posledného detailu [80x foto]

Nová generácia Audi R8 už bola kompletne predstavená skôr a poznáme aj ceny, automobilka ale po novom zverejnila pomerne veľkú fotogalériu ukazujúcu obe ponúkané varianty do posledného detailu. Tak teda prehliadajte podľa ľubovôle, k dispozícii máte 80 snímok.

Nastupujúca generácia Audi R8 je v porovnaní s tou starou o viac ako 30 tisíc eur drahšia, ale to má jednoduché vysvetlenie. V ponuke nenájdeme základný osemvalcový motor, ale iba desaťvalec. V porovnaní so starou generáciou osadenou desaťvalcom je nová R8 drahšie zhruba o 7 tisíc eur.

Presne povedané zaplatíte za základnú verziu minimálne 156 tisíc eur, komu základ nestačí, ten si musí pripraviť 180 tisíc eur za vyhotovenie V10 Plus. Odmenou mu potom bude výkon 449 kW (610 koní) a maximálka 330 km/h.

Dostupnejší variant disponuje výkonom 397 kW (540 k), na stovke je za 3,5 s a ide "len" 323 km/h.

r88_01.jpgr88_02.jpgr88_03.jpgr88_04.jpgr88_05.jpgr88_20.jpgr88_25.jpgr88_26.jpgr88_27.jpgr88_28.jpgr88_29.jpgr88_30.jpgr88_31.jpgr88_37.jpgr88_38.jpgr88_39.jpgr88_40.jpgr88_34.jpgr88_35.jpgr88_36.jpgr88_41.jpgr88_46.jpgr88_47.jpgr88_42.jpgr88_43.jpgr88_44.jpgr88_18.jpgr88_45.jpgr88_48.jpgr88_49.jpgr88_50.jpgr88_51.jpgr88_52.jpgr88_21.jpgr88_22.jpgr88_23.jpgr88_06.jpgr88_07.jpgr88_08.jpgr88_09.jpgr88_24.jpgr88_53.jpgr88_32.jpgr88_33.jpgr88_54.jpgr88_55.jpgr88_56.jpgr88_57.jpgr88_58.jpgr88_59.jpgr88_60.jpgr88_61.jpgr88_62.jpgr88_63.jpgr88_64.jpgr88_65.jpgr88_66.jpgr88_67.jpgr88_68.jpgr88_69.jpgr88_70.jpgr88_71.jpgr88_72.jpgr88_73.jpgr88_74.jpgr88_75.jpgr88_10.jpgr88_76.jpgr88_77.jpgr88_78.jpgr88_80.jpgr88_81.jpgr88_82.jpgr88_13.jpgr88_14.jpgr88_15.jpgr88_16.jpgr88_79.jpgr88_11.jpgr88_12.jpg

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY