vytisknout velikost písma Fotogaléria: Audi R8 novej generácie do posledného detailu [80x foto]

Fotogaléria: Audi R8 novej generácie do posledného detailu [80x foto]

Nová generácia Audi R8 už bola kompletne predstavená skôr a poznáme aj ceny, automobilka ale po novom zverejnila pomerne veľkú fotogalériu ukazujúcu obe ponúkané varianty do posledného detailu. Tak teda prehliadajte podľa ľubovôle, k dispozícii máte 80 snímok.

Nastupujúca generácia Audi R8 je v porovnaní s tou starou o viac ako 30 tisíc eur drahšia, ale to má jednoduché vysvetlenie. V ponuke nenájdeme základný osemvalcový motor, ale iba desaťvalec. V porovnaní so starou generáciou osadenou desaťvalcom je nová R8 drahšie zhruba o 7 tisíc eur.

Presne povedané zaplatíte za základnú verziu minimálne 156 tisíc eur, komu základ nestačí, ten si musí pripraviť 180 tisíc eur za vyhotovenie V10 Plus. Odmenou mu potom bude výkon 449 kW (610 koní) a maximálka 330 km/h.

Dostupnejší variant disponuje výkonom 397 kW (540 k), na stovke je za 3,5 s a ide "len" 323 km/h.

r88_01.jpgr88_02.jpgr88_03.jpgr88_04.jpgr88_05.jpgr88_20.jpgr88_25.jpgr88_26.jpgr88_27.jpgr88_28.jpgr88_29.jpgr88_30.jpgr88_31.jpgr88_37.jpgr88_38.jpgr88_39.jpgr88_40.jpgr88_34.jpgr88_35.jpgr88_36.jpgr88_41.jpgr88_46.jpgr88_47.jpgr88_42.jpgr88_43.jpgr88_44.jpgr88_18.jpgr88_45.jpgr88_48.jpgr88_49.jpgr88_50.jpgr88_51.jpgr88_52.jpgr88_21.jpgr88_22.jpgr88_23.jpgr88_06.jpgr88_07.jpgr88_08.jpgr88_09.jpgr88_24.jpgr88_53.jpgr88_32.jpgr88_33.jpgr88_54.jpgr88_55.jpgr88_56.jpgr88_57.jpgr88_58.jpgr88_59.jpgr88_60.jpgr88_61.jpgr88_62.jpgr88_63.jpgr88_64.jpgr88_65.jpgr88_66.jpgr88_67.jpgr88_68.jpgr88_69.jpgr88_70.jpgr88_71.jpgr88_72.jpgr88_73.jpgr88_74.jpgr88_75.jpgr88_10.jpgr88_76.jpgr88_77.jpgr88_78.jpgr88_80.jpgr88_81.jpgr88_82.jpgr88_13.jpgr88_14.jpgr88_15.jpgr88_16.jpgr88_79.jpgr88_11.jpgr88_12.jpg

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY