vytisknout velikost písma Fotogaléria: Audi R8 novej generácie do posledného detailu [80x foto]

Fotogaléria: Audi R8 novej generácie do posledného detailu [80x foto]

Nová generácia Audi R8 už bola kompletne predstavená skôr a poznáme aj ceny, automobilka ale po novom zverejnila pomerne veľkú fotogalériu ukazujúcu obe ponúkané varianty do posledného detailu. Tak teda prehliadajte podľa ľubovôle, k dispozícii máte 80 snímok.

Nastupujúca generácia Audi R8 je v porovnaní s tou starou o viac ako 30 tisíc eur drahšia, ale to má jednoduché vysvetlenie. V ponuke nenájdeme základný osemvalcový motor, ale iba desaťvalec. V porovnaní so starou generáciou osadenou desaťvalcom je nová R8 drahšie zhruba o 7 tisíc eur.

Presne povedané zaplatíte za základnú verziu minimálne 156 tisíc eur, komu základ nestačí, ten si musí pripraviť 180 tisíc eur za vyhotovenie V10 Plus. Odmenou mu potom bude výkon 449 kW (610 koní) a maximálka 330 km/h.

Dostupnejší variant disponuje výkonom 397 kW (540 k), na stovke je za 3,5 s a ide "len" 323 km/h.

r88_01.jpgr88_02.jpgr88_03.jpgr88_04.jpgr88_05.jpgr88_20.jpgr88_25.jpgr88_26.jpgr88_27.jpgr88_28.jpgr88_29.jpgr88_30.jpgr88_31.jpgr88_37.jpgr88_38.jpgr88_39.jpgr88_40.jpgr88_34.jpgr88_35.jpgr88_36.jpgr88_41.jpgr88_46.jpgr88_47.jpgr88_42.jpgr88_43.jpgr88_44.jpgr88_18.jpgr88_45.jpgr88_48.jpgr88_49.jpgr88_50.jpgr88_51.jpgr88_52.jpgr88_21.jpgr88_22.jpgr88_23.jpgr88_06.jpgr88_07.jpgr88_08.jpgr88_09.jpgr88_24.jpgr88_53.jpgr88_32.jpgr88_33.jpgr88_54.jpgr88_55.jpgr88_56.jpgr88_57.jpgr88_58.jpgr88_59.jpgr88_60.jpgr88_61.jpgr88_62.jpgr88_63.jpgr88_64.jpgr88_65.jpgr88_66.jpgr88_67.jpgr88_68.jpgr88_69.jpgr88_70.jpgr88_71.jpgr88_72.jpgr88_73.jpgr88_74.jpgr88_75.jpgr88_10.jpgr88_76.jpgr88_77.jpgr88_78.jpgr88_80.jpgr88_81.jpgr88_82.jpgr88_13.jpgr88_14.jpgr88_15.jpgr88_16.jpgr88_79.jpgr88_11.jpgr88_12.jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY