vytisknout velikost písma Fotogaléria: Audi R8 novej generácie do posledného detailu [80x foto]

Fotogaléria: Audi R8 novej generácie do posledného detailu [80x foto]

Nová generácia Audi R8 už bola kompletne predstavená skôr a poznáme aj ceny, automobilka ale po novom zverejnila pomerne veľkú fotogalériu ukazujúcu obe ponúkané varianty do posledného detailu. Tak teda prehliadajte podľa ľubovôle, k dispozícii máte 80 snímok.

Nastupujúca generácia Audi R8 je v porovnaní s tou starou o viac ako 30 tisíc eur drahšia, ale to má jednoduché vysvetlenie. V ponuke nenájdeme základný osemvalcový motor, ale iba desaťvalec. V porovnaní so starou generáciou osadenou desaťvalcom je nová R8 drahšie zhruba o 7 tisíc eur.

Presne povedané zaplatíte za základnú verziu minimálne 156 tisíc eur, komu základ nestačí, ten si musí pripraviť 180 tisíc eur za vyhotovenie V10 Plus. Odmenou mu potom bude výkon 449 kW (610 koní) a maximálka 330 km/h.

Dostupnejší variant disponuje výkonom 397 kW (540 k), na stovke je za 3,5 s a ide "len" 323 km/h.

r88_01.jpgr88_02.jpgr88_03.jpgr88_04.jpgr88_05.jpgr88_20.jpgr88_25.jpgr88_26.jpgr88_27.jpgr88_28.jpgr88_29.jpgr88_30.jpgr88_31.jpgr88_37.jpgr88_38.jpgr88_39.jpgr88_40.jpgr88_34.jpgr88_35.jpgr88_36.jpgr88_41.jpgr88_46.jpgr88_47.jpgr88_42.jpgr88_43.jpgr88_44.jpgr88_18.jpgr88_45.jpgr88_48.jpgr88_49.jpgr88_50.jpgr88_51.jpgr88_52.jpgr88_21.jpgr88_22.jpgr88_23.jpgr88_06.jpgr88_07.jpgr88_08.jpgr88_09.jpgr88_24.jpgr88_53.jpgr88_32.jpgr88_33.jpgr88_54.jpgr88_55.jpgr88_56.jpgr88_57.jpgr88_58.jpgr88_59.jpgr88_60.jpgr88_61.jpgr88_62.jpgr88_63.jpgr88_64.jpgr88_65.jpgr88_66.jpgr88_67.jpgr88_68.jpgr88_69.jpgr88_70.jpgr88_71.jpgr88_72.jpgr88_73.jpgr88_74.jpgr88_75.jpgr88_10.jpgr88_76.jpgr88_77.jpgr88_78.jpgr88_80.jpgr88_81.jpgr88_82.jpgr88_13.jpgr88_14.jpgr88_15.jpgr88_16.jpgr88_79.jpgr88_11.jpgr88_12.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY