vytisknout velikost písma Foto: Volkswagen Beetle Dune Concept má blízko k sériovej výrobe

Foto: Volkswagen Beetle Dune Concept má blízko k sériovej výrobe

Volkswagen Beetle Dune Concept predstavený začiatkom roka na autosalóne v Detroite sa opäť hlási o slovo. Nemecká automobilka vydala novú sériu fotografií a v sprievodnej tlačovej správe zdôrazňuje, že ide v podstate o hotové auto. Ako by sa vám taký Beetle "cross" páčil?

Okrem dôkladného popisu dizajnu, o ktorom rovnako povedia najviac priložené fotografie, pridáva tlačová správa pár faktických údajov. Vďaka upraveným nárazníkom pribral Beetle Dune Concept na dĺžku 12 mm, rozšírené blatníky znamenajú nárast šírky o 48 mm. S tým súvisí aj zväčšený rozchod kolies. Vpredu aj vzadu sa zvýšil o 29 mm. Použité disky majú veľkosť 19 ", pričom sú na nich obuté pneumatiky s rozmerom 255/45. Výška vozidla narástla o päť centimetrov.

Pod kapotou konceptu je dvojlitrový preplňovaný štvorvalec (154 kW / 210 k) kombinovaný so šesťstupňovým DSG. Na stovke je "terénny" Beetle za 7,3 sa maximálne sa rozbehne na 227 km/h.

Na záver tlačovej správy Volkswagen pridal poznámku o tom, že si výrobu verzie cross odvodenej od modelu Beetle dokáže predstaviť. Tak schválne, či ju bude vidno napríklad na autosalóne v Paríži.

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

včera | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY