vytisknout velikost písma FOTO: Pozrite sa, ako sa mení Flugplatz na Nürburgringu Nordschleife

FOTO: Pozrite sa, ako sa mení Flugplatz na Nürburgringu Nordschleife

V rámci sľubovaných zmien, ktoré majú priniesť predovšetkým vyššiu bezpečnosť, sa mení aj povrch na niektorých miestach slávnej Severnej slučky Nürburgringu. Kontroverzným krokom je úprava legendárneho úseku medzi zákrutami Quiddelbacher Hohe a Flugplatz, kde je známy skok.

nordschleife (1).jpgnordschleife (10).jpgnordschleife (11).jpgNielen, že sa položí nový asfalt, ale bude aj nový podklad a tiež sa trochu uhladí profil dráhy, aby tu autá toľko neskákali. Napriek tomu by mal charakter úseku zostať, sľubuje vedenie

Lenže práve na tomto mieste došlo k nehode závodného Nissanu, pri ktorej zahynul jeden z divákov. Potom sa rozbehla celá tá smršť s rýchlostnými limitmi, zatváraním Nordschleife a podobne. Našťastie sa podarilo nájsť kompromis a rýchlostné limity z Nürburgringu zmiznú. Len ten skok už nebude ako predtým.

Ako môžete v priložených fotografiách vidieť, vedenie okruhu nechalo položiť úplne nový povrch vrátane podkladu. Síce terénny zlom úplne nezmizne, ale dôjde k vyhladeniu profilu dráhy, aby sa autá tak výrazne vyhli do vzduchu. Okruh tak síce bude mať stále charakteristický profil, len už by tu autá nemali tak často lietať.

foto: Nürburgring GmbH

nordschleife (2).jpgnordschleife (3).jpgnordschleife (4).jpgnordschleife (5).jpgnordschleife (6).jpgnordschleife (7).jpgnordschleife (8).jpgnordschleife (9).jpg

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY