vytisknout velikost písma Ford údajne zvažuje Mondeo a Focus vo verzii "Allroad". Je to v móde

Ford údajne zvažuje Mondeo a Focus vo verzii "Allroad". Je to v móde

Prizdvihnuté verzie kombi s poplastovanými podbehmi a "plastovým rohom" na nárazníkoch sú v móde, rovnako ako vozidlá kategórie SUV. Ford sa ale podobne koncipovaným autám zatiaľ vyhýba. Vybrať si musíte buď bežný model, alebo plnohodnotné SUV. To sa ale možno zmení.

Automobilka teraz zvažuje možnosti, ako upraviť niektoré existujúce modely na tzv. Verzie "Allroad". Vývoj takéhoto modelu nie je príliš nákladný, pretože ide vlastne len o styling a odladenie upraveného podvozku. Prvé by mohlo prísť Mondeo, pretože má teraz k dispozícii pohon všetkých kolies. A ten by k takémuto autu sedel.

Avšak prizdvihnutej poloterénnej verzie by sa mohol dočkať aj Ford Focus a dokonca Ford pre britský magazín Autocar priznal, že v dnešnej dobe by bolo možné urobiť podobne riešenú Fiestu. Ľudia chcú originálne a nezvyčajná autá, ktoré vyčnievajú. A pre Fiestu hovoria nízke emisie (a z nich plynúce nízke dane na kľúčových trhoch).

Všetko je zatiaľ v štádiu rozmýšľania, ešte nie sú stanovené žiadne definitívne termíny. Ford sa teraz sústredí hlavne na rozšírenie ponuky modelov SUV.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY