vytisknout velikost písma Ford údajne zvažuje Mondeo a Focus vo verzii "Allroad". Je to v móde

Ford údajne zvažuje Mondeo a Focus vo verzii "Allroad". Je to v móde

Prizdvihnuté verzie kombi s poplastovanými podbehmi a "plastovým rohom" na nárazníkoch sú v móde, rovnako ako vozidlá kategórie SUV. Ford sa ale podobne koncipovaným autám zatiaľ vyhýba. Vybrať si musíte buď bežný model, alebo plnohodnotné SUV. To sa ale možno zmení.

Automobilka teraz zvažuje možnosti, ako upraviť niektoré existujúce modely na tzv. Verzie "Allroad". Vývoj takéhoto modelu nie je príliš nákladný, pretože ide vlastne len o styling a odladenie upraveného podvozku. Prvé by mohlo prísť Mondeo, pretože má teraz k dispozícii pohon všetkých kolies. A ten by k takémuto autu sedel.

Avšak prizdvihnutej poloterénnej verzie by sa mohol dočkať aj Ford Focus a dokonca Ford pre britský magazín Autocar priznal, že v dnešnej dobe by bolo možné urobiť podobne riešenú Fiestu. Ľudia chcú originálne a nezvyčajná autá, ktoré vyčnievajú. A pre Fiestu hovoria nízke emisie (a z nich plynúce nízke dane na kľúčových trhoch).

Všetko je zatiaľ v štádiu rozmýšľania, ešte nie sú stanovené žiadne definitívne termíny. Ford sa teraz sústredí hlavne na rozšírenie ponuky modelov SUV.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY