vytisknout velikost písma Ford Transit Skyliner: pojazdné kino alebo radšej luxusná zasadačka?

Ford Transit Skyliner: pojazdné kino alebo radšej luxusná zasadačka?

Ford začína predávať novú generáciu modelu Transit. Možno tiež kvôli upútaniu pozornosti na túto skutočnosť sa nedávno predstavil koncept, ktorý prerobil úžitkový automobil na maximálne luxusné vozidlo. Volá sa Transit Skyliner. Okrem iného ponúka štyri kreslá a ich štyri možné usporiadania. Samozrejme nebudete nič sťahovať ručne. Všetko sa ovláda cez smartfón.

Režim "divadlo" znamená vysunutú obrazovku veľkosti 52 palcov, pričom sedadlá sú samozrejme otočené čelom. O patričný zvuk sa postará systém Focal Utopia 7.2, ktorý bol vytvorený priamo pre potreby Skylineru. Ďalšou možnosťou je usporiadanie "business", kedy sa pre zmenu vysunie stôl a sedačky sa postavia okolo neho. To aby ste mohli počas cesty diskutovať s vašimi obchodnými partnermi.

Transit Skyliner potom ponúkne ešte možnosť "recepcie", čo je režim, kedy vozidlo stojí, má otvorené bočné dvere a slúži ako miestnosť počas rôznych podujatí. Posledný variant je klasické "cestovanie". Na každého cestujúceho čaká pohodlie podporené výsuvnou opierkou nôh. Ďalšie detaily typu vstavaného baru alebo možnosti sledovať televíziu sa berú ako samozrejmosť.

O pohon Transitu Skyliner sa stará EcoBoost s objemom 3,5 litra, dizajn automobilu má na svedomí anglické štúdio Ford. Skyliner je však zatiaľ iba koncept. Uvidíme, možno sa Ford vydá cestou Multivanu Business a aj on prevedie luxusnú dodávku do výroby .

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

dnes | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY