vytisknout velikost písma Ford to skúsi ako Ferrari. Zákazníkov superšportu GT si bude vyberať

Ford to skúsi ako Ferrari. Zákazníkov superšportu GT si bude vyberať

Niekoľkoročné poradovníky a malá istota, že sa na vás nakoniec s autom vôbec dostane. To nie sú prežitky socialistického centrálneho plánovania (na Trabanta sa svojho času čakalo i sedem rokov), ale aktuálne vymoženosti trhu s exkluzívnymi superšportmi.

Ford-GT_2017_1600x1200_wallpaper_1d.jpgFord-GT_2017_1600x1200_wallpaper_24.jpgFord-GT_2017_1600x1200_wallpaper_29.jpgFord GT je pokračovateľom úspešného rodu. Na americké pomery je to aj technicky veľmi vyspelé auto. Niet divu, že sa očakáva veľký pretlak dopytu nad ponukou

A práve pretlak dopytu nad ponukou robí presne to, čo sa od exkluzívneho superšportu očakáva. Neklesá na cene a ako "ojazdený" sa predáva za vyššiu cenu ako nový. Na ojazdené auto sa totiž nemusí čakať.

Ford čoskoro uvedie na trh svoj nový superšport GT a koncom februára prvýkrát otvorí objednávkový zošit. Už teraz je jasné, že dopyt bude značne prevyšovať ponuku a tempo výroby Fordu GT (vyrobí sa len 250 kusov ročne). A tak Ford vyskúša rovnaký systém, aký roky funguje vo Ferrari. Bude si zákazníkov vyberať.

Kľúčové otázky na zákazníkov sa týkajú toho, ako často chcú so svojim autom jazdiť, aké mali v minulosti Fordy (majitelia minulého GT budú mať zrejme výhodu) a napríklad aj toho, ako často sa budú so svojím autom chváliť na sociálnych sieťach. Ford pripustil, že preferuje zákazníkov, ktorí chcú auto pravidelne používať. Automobilka chce, aby bol Ford GT na uliciach (a okruhoch) vidieť.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY