vytisknout velikost písma Ford s novou štúdiou pre Naí Dillí: že by predobraz sedanu Ka?

Ponúkame vám prvú ochutnávku čerstvej štúdie z dielní Fordu. A ako to tak vyzerá, žiadne šokujúce odhalenie nás v tomto prípade zrejme nečaká...
Ford s novou štúdiou pre Naí Dillí: že by predobraz sedanu Ka?

Tohtoročný, v poradí dvanásty autosalón Auto Expo v indickom Novom Dillí bude tentokrát prebiehať až v prvej polovici februára a Ford patrí k tým automobilkám, ktoré si pre neho pripravili svetovú premiéru. Stane sa ňou voz, ktorý bol údajne vytvorený výhradne pre potreby spotrebiteľov v Indii. Pripomeňme, že na autosalóne v Dillí pred dvoma rokmi FMC predstavil štúdiu Ford EcoSport, ktorá sa o rok neskôr v Ženeve ukázala vo svojej sériovej podobe.

Ford Ka Sedan koncept.jpgFord Ka Sedan koncept 2.jpg
Vľavo záhadný koncept pre Dillí, vpravo pre porovnanie novembrová štúdia Ford Ka Concept z Brazílie

K dispozícii je zatiaľ len jediný záber, ktorý ukazuje automobil, ktorý bude najskôr blízkym príbuzným koncepčnej štúdie Ford Ka Concept z vlaňajšieho novembra. Zatiaľ čo v Brazílii to bol hatchback, pre Indiu sa podľa všetkého chystá trojpriestorový sedan. Novinka má predznamenávať nový kompaktný automobil, ktorý zohrá zásadnú úlohu v pláne koncernu FMC výrazne expandovať v Indii a okolitých krajinách. Kým vlani tam Ford predal približne milión vozidiel, v roku 2018 ich má byť dvakrát toľko.

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY