vytisknout velikost písma Ford S-Max Vignale Concept: priestranne a na úrovni

Značka Ford dnes v Miláne predstavila predobraz špičkového prevedenia budúcej generácie modelu S-Max.
Ford S-Max Vignale Concept: priestranne a na úrovni
Zoznam kapitol
  1. Ford S-Max Vignale Concept
  2. Fotogaléria

Novinka vychádza zo štúdie Ford S-Max Concept odhalenej na minuloročnom autosalóne vo Frankfurte a ide o ďalší prvok pripravovaného radu Vignale. Kúzlo mena Ghia rokmi trochu uschlo, a tak Ford siahol po mene ďalšej legendárnej talianskej karosárne, ktorým bude označovať svoje najdrahšie modely. Prvým sa stane Ford Mondeo Vignale, druhým potom práve nový S-Max.

Ford S Max Vignale (13).jpgFord S Max Vignale (14).jpgFord S Max Vignale (2).jpgFord S Max Vignale (3).jpgFord S Max Vignale (12).jpgFord S Max Vignale (4).jpg
Ford S-Max Vignale Concept má značku Ford priviesť do vyššej spoločnosti

Oproti frankfurtskej štúdii si na vozidle všimneme najmä upraveného predku s novými mriežkami chladiča aj v nárazníku, za pozornosť stoja tiež dvadsaťjednapalcové liate ráfiky a lakovanie v odtieni nazvanom Milano Giorgio. Interiér s monitorom miesto prístrojového štítu má kožou čalúnenú palubnú dosku aj stredovú konzolu, sedadlá majú prešívanú kožu. Štúdia má štyri samostatné sedadlá, pred zadnými sú displeje.

V súvislosti s prezentáciou štúdie Ford S-Max Vignale Concept európsky Ford predstavil tiež škálu štýlových doplnkov a batožiny, podznačka Vignale má byť totiž úzko spätá s módou. Vybraní predajcovia značky Ford vybudujú vo svojich showroomoch špeciálne "salóniky Vignale", každému zákazníkovi bude navyše pridelený privátny manažér.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Rýchly test Subaru Levorg 1.6GT-S MY17: Podvozok stále v hlavnej úlohe

Subaru Levorg 1.6GT-S MY17

Ergonómia je dokonale jednoduchá, výhľad von skvelý, podvozok istý a riadenie zábavné.

dnes | Dalibor Žák
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák
Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Ak dnes chcete elektrický automobil, máte si z čoho vyberať. My sme si vybrali tri a veľmi podrobne ich porovnali.

19. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY