vytisknout velikost písma Ford S-Max Vignale Concept: priestranne a na úrovni

Značka Ford dnes v Miláne predstavila predobraz špičkového prevedenia budúcej generácie modelu S-Max.
Ford S-Max Vignale Concept: priestranne a na úrovni
Zoznam kapitol
  1. Ford S-Max Vignale Concept
  2. Fotogaléria

Novinka vychádza zo štúdie Ford S-Max Concept odhalenej na minuloročnom autosalóne vo Frankfurte a ide o ďalší prvok pripravovaného radu Vignale. Kúzlo mena Ghia rokmi trochu uschlo, a tak Ford siahol po mene ďalšej legendárnej talianskej karosárne, ktorým bude označovať svoje najdrahšie modely. Prvým sa stane Ford Mondeo Vignale, druhým potom práve nový S-Max.

Ford S Max Vignale (13).jpgFord S Max Vignale (14).jpgFord S Max Vignale (2).jpgFord S Max Vignale (3).jpgFord S Max Vignale (12).jpgFord S Max Vignale (4).jpg
Ford S-Max Vignale Concept má značku Ford priviesť do vyššej spoločnosti

Oproti frankfurtskej štúdii si na vozidle všimneme najmä upraveného predku s novými mriežkami chladiča aj v nárazníku, za pozornosť stoja tiež dvadsaťjednapalcové liate ráfiky a lakovanie v odtieni nazvanom Milano Giorgio. Interiér s monitorom miesto prístrojového štítu má kožou čalúnenú palubnú dosku aj stredovú konzolu, sedadlá majú prešívanú kožu. Štúdia má štyri samostatné sedadlá, pred zadnými sú displeje.

V súvislosti s prezentáciou štúdie Ford S-Max Vignale Concept európsky Ford predstavil tiež škálu štýlových doplnkov a batožiny, podznačka Vignale má byť totiž úzko spätá s módou. Vybraní predajcovia značky Ford vybudujú vo svojich showroomoch špeciálne "salóniky Vignale", každému zákazníkovi bude navyše pridelený privátny manažér.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY