vytisknout velikost písma Ford S-Max Vignale Concept: priestranne a na úrovni

Značka Ford dnes v Miláne predstavila predobraz špičkového prevedenia budúcej generácie modelu S-Max.
Ford S-Max Vignale Concept: priestranne a na úrovni
Zoznam kapitol
  1. Ford S-Max Vignale Concept
  2. Fotogaléria

Novinka vychádza zo štúdie Ford S-Max Concept odhalenej na minuloročnom autosalóne vo Frankfurte a ide o ďalší prvok pripravovaného radu Vignale. Kúzlo mena Ghia rokmi trochu uschlo, a tak Ford siahol po mene ďalšej legendárnej talianskej karosárne, ktorým bude označovať svoje najdrahšie modely. Prvým sa stane Ford Mondeo Vignale, druhým potom práve nový S-Max.

Ford S Max Vignale (13).jpgFord S Max Vignale (14).jpgFord S Max Vignale (2).jpgFord S Max Vignale (3).jpgFord S Max Vignale (12).jpgFord S Max Vignale (4).jpg
Ford S-Max Vignale Concept má značku Ford priviesť do vyššej spoločnosti

Oproti frankfurtskej štúdii si na vozidle všimneme najmä upraveného predku s novými mriežkami chladiča aj v nárazníku, za pozornosť stoja tiež dvadsaťjednapalcové liate ráfiky a lakovanie v odtieni nazvanom Milano Giorgio. Interiér s monitorom miesto prístrojového štítu má kožou čalúnenú palubnú dosku aj stredovú konzolu, sedadlá majú prešívanú kožu. Štúdia má štyri samostatné sedadlá, pred zadnými sú displeje.

V súvislosti s prezentáciou štúdie Ford S-Max Vignale Concept európsky Ford predstavil tiež škálu štýlových doplnkov a batožiny, podznačka Vignale má byť totiž úzko spätá s módou. Vybraní predajcovia značky Ford vybudujú vo svojich showroomoch špeciálne "salóniky Vignale", každému zákazníkovi bude navyše pridelený privátny manažér.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

včera | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY