Iste, sú to zaujímavé údaje, avšak veľkú časť z nich je prakticky nemožné potvrdiť z nezávislých zdrojov. V priloženom videu sa napríklad dozviete, že FMC vlani dosiahol zisk 8,6 miliárd dolárov pred zdanením, meno Ford Focus sa stalo najpredávanejším na svete (viac generácií dohromady) a Ford F je už 37. rokom najpredávanejším "truckom" v USA, pričom jedno vozidlo tohto typu sa tam predá každých 41 sekúnd.
Je bez debát, že rok 2013 bol pre Ford Motor Company veľmi úspešný, či už ide o rast odbytu na kľúčových trhoch alebo výšku tržieb. Zdá sa, že FMC sa opäť dostáva do formy, ale za cenu bolestivých a radikálnych krokov, ktoré sa zrejme v budúcnosti budú najviac spájať s aktuálne globálnou stratégiou "One Ford" a heslom "Go Further". Pokračujú prípravy na uzavretie továrne v Genku, Ford skončí s výrobou v Austrálii a nábeh nových modelov sa zdržiava do neúmerných termínov.
Novinky vo Forde musia často na spustenie výroby čakať aj niekoľko rokov. Napríklad strategický model Ford Mondeo novej generácie vstúpi do predajov až koncom tohto roka, teda plné dva roky po premiére sériového prevedenia Mondea. Lepšie na tom nie sú v tomto ohľade ani Mustang či "veľký" Transit, v USA si potom musí s úplne novým Cadillacom Escalade poradiť aspoň faceliftovaný Lincoln Navigator.
Nič teda nie je čiernobiele, ale zdá sa, že FMC je naozaj na správnej ceste.