vytisknout velikost písma Ford Ranger Wildtrak: Facelift priniesol novú tvár a rad asistentov

Ford Ranger Wildtrak: Facelift priniesol novú tvár a rad asistentov

Automobilka Ford predstavila facelift pre model Ranger Wildtrak. Ako sme videli už skôr, výrazne sa zmenil dizajn prednej časti karosérie, rozširovala sa ale aj výbava, auto dostalo rad nových asistentov a samozrejme sa zmeny dotkli aj motora.

Omladený Ranger Wildtrak spoznáte okrem novej masky aj napríklad podľa iných osemnásťpalcových kolies. Okrem oranžovej farby karosérie, ktorú si môžete prezrieť na fotkách, bude k dispozícii aj biela, čierna, strieborná alebo sivá.

Vnútri sa vylepšovali materiály, iný je prístrojový štít, ale hlavným poznávacím znamením faceliftu je osempalcová dotyková obrazovka nového multimediálneho systému. Po novom sa bude vodič môcť spoľahnúť aj na stráženie jazdných pruhov, adaptívny tempomat, prednárazový systém, cúvaciu kameru alebo sledovanie tlaku v pneumatikách. Nový je tiež elektrický posilňovač riadenia.

Naftový päťvalec s objemom 3,2 litra ponúka 147 kW (200 k) a 470 Nm. Vďaka pridanému systému recirkulácie výfukových plynov je podľa Fordu motor o 18 percent úspornejší.

ranger_3.jpgranger_1.jpgranger_4.jpgranger_2.jpgranger_5.jpg

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Naša Fabia vám to ukáže

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Naša Fabia vám to ukáže

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

dnes | Dalibor Žák
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák
Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

5. 12. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY