vytisknout velikost písma Ford Ranger Wildtrak: Facelift priniesol novú tvár a rad asistentov

Ford Ranger Wildtrak: Facelift priniesol novú tvár a rad asistentov

Automobilka Ford predstavila facelift pre model Ranger Wildtrak. Ako sme videli už skôr, výrazne sa zmenil dizajn prednej časti karosérie, rozširovala sa ale aj výbava, auto dostalo rad nových asistentov a samozrejme sa zmeny dotkli aj motora.

Omladený Ranger Wildtrak spoznáte okrem novej masky aj napríklad podľa iných osemnásťpalcových kolies. Okrem oranžovej farby karosérie, ktorú si môžete prezrieť na fotkách, bude k dispozícii aj biela, čierna, strieborná alebo sivá.

Vnútri sa vylepšovali materiály, iný je prístrojový štít, ale hlavným poznávacím znamením faceliftu je osempalcová dotyková obrazovka nového multimediálneho systému. Po novom sa bude vodič môcť spoľahnúť aj na stráženie jazdných pruhov, adaptívny tempomat, prednárazový systém, cúvaciu kameru alebo sledovanie tlaku v pneumatikách. Nový je tiež elektrický posilňovač riadenia.

Naftový päťvalec s objemom 3,2 litra ponúka 147 kW (200 k) a 470 Nm. Vďaka pridanému systému recirkulácie výfukových plynov je podľa Fordu motor o 18 percent úspornejší.

ranger_3.jpgranger_1.jpgranger_4.jpgranger_2.jpgranger_5.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY