vytisknout velikost písma Ford Ranger Wildtrak: Facelift priniesol novú tvár a rad asistentov

Ford Ranger Wildtrak: Facelift priniesol novú tvár a rad asistentov

Automobilka Ford predstavila facelift pre model Ranger Wildtrak. Ako sme videli už skôr, výrazne sa zmenil dizajn prednej časti karosérie, rozširovala sa ale aj výbava, auto dostalo rad nových asistentov a samozrejme sa zmeny dotkli aj motora.

Omladený Ranger Wildtrak spoznáte okrem novej masky aj napríklad podľa iných osemnásťpalcových kolies. Okrem oranžovej farby karosérie, ktorú si môžete prezrieť na fotkách, bude k dispozícii aj biela, čierna, strieborná alebo sivá.

Vnútri sa vylepšovali materiály, iný je prístrojový štít, ale hlavným poznávacím znamením faceliftu je osempalcová dotyková obrazovka nového multimediálneho systému. Po novom sa bude vodič môcť spoľahnúť aj na stráženie jazdných pruhov, adaptívny tempomat, prednárazový systém, cúvaciu kameru alebo sledovanie tlaku v pneumatikách. Nový je tiež elektrický posilňovač riadenia.

Naftový päťvalec s objemom 3,2 litra ponúka 147 kW (200 k) a 470 Nm. Vďaka pridanému systému recirkulácie výfukových plynov je podľa Fordu motor o 18 percent úspornejší.

ranger_3.jpgranger_1.jpgranger_4.jpgranger_2.jpgranger_5.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY