vytisknout velikost písma Ford omladí SUV Ecosport. Predáva sa veľmi zle

Ford omladí SUV Ecosport. Predáva sa veľmi zle

Malé SUV Ford Ecosport sa nepredáva podľa predstáv automobilky. Ťažko povedať, či za neúspechmi stojí dizajn, jazdné vlastnosti, čudný názov zaváňajúci oxymoronom alebo proste len to, že sa Ford netrafil do vkusu zákazníkov. Každopádne automobilka rýchlo vykoná zmeny dizajnu a techniky, aby auto bolo atraktívnejšie.

Od uvedenia na trh v apríli 2014 sa do novembra toho istého roku predalo v celej Európe iba 11 257 Ecosportov, informuje magazín Automotive News. Len pre predstavu, Renault Capture si za rovnaké obdobie kúpilo skoro 150 000 ľudí, Peugeot 2008 hneď 125 000 ľudí a ani Opel Mokka s takmer 115 000 kusmi na tom nie je zle.

Ford chce predaje malého SUV Ecosport zdvihnúť. Kvôli tomu pribehne s faceliftom, ktorý odstráni rezervu umiestnenú na zadných dverách a zmení ešte pár detailov. Iné má byť aj nastavenie podvozku a zlepšiť by sa mala kultivovanosť. Rozšíri sa imožnosti individualizácie a konektivity.

Ford Ecosport bol pôvodne vyvinutý predovšetkým pre Indiu a Brazíliu, kde majú zákazníci radi autá s drsňáckým vzľadom a aspoň základnými schopnosťami v teréne aj na nekvalitneh ceste. Pôvodne sa o predaji v Európe vôbec neuvažovalo, ale segment malých SUV veľmi rýchlo rastie (do roku 2018 sa zdvojnásobí na skoro milión áut) a Ford chcel skúsiť šťastie.

Dlho očakávaný test: Porsche Macan 2.0T

Dlho očakávaný test: Porsche Macan 2.0T

Nájdu sa mnohí, ktorí odošlú Porsche kvôli štvorvalcovému crossoveru kade ľahšie. Faktom ale je, že toto auto svoj predajný zmysel má a funguje veľmi dobre.

dnes | Dalibor Žák
Test jazdenky: Volkswagen Golf VII je skvelý, ale dieselu by sme sa vyhli

Test jazdenky: Volkswagen Golf VII

Ak vás moderný Golf VII láka ako ojazdené auto, dobre si rozmyslite, čo chcete.

dnes | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY