vytisknout velikost písma Ford Mustang znovu predstavený vysoko nad zemou. Tentoraz v Dubaji

Ford Mustang znovu predstavený vysoko nad zemou. Tentoraz v Dubaji

Spomínate na oslavu 50. výročia modelu Mustang, v rámci ktorej automobilka dostala tento model na Empire State Building? Stalo sa tak v apríli tohto roku a akcie vzbudila veľkú pozornosť. Nie je preto až také prekvapenie, že Ford to isté zopakoval v rámci uvádzania Mustangu na Blízky východ. Tentokrát sa ale tento automobil dostal rovno na najvyššiu budovu sveta.

Skladací Ford Mustang bol exportovaný do 112. poschodia budovy Burj Khalifa, čo znamená výšku 399 metrov. Auto bolo rozdelené na šesť základných častí, ktoré tím šiestich technikov dával dokopy dvanásť hodín.

Automobilka hovorí o tejto udalosti ako o "vztýčení vlajky Fordu na Strednom východe a v Afrike". Zároveň má ísť o zdôraznenie faktu, že aj Mustang bude globálnym modelom. Okrem Fordu Mustang chce automobilka predávať na miestnych trhoch aj modely Focus, Fusion a Lincoln MKC.

mus_1.jpgmus_2.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY