vytisknout velikost písma Ford Mustang so štvorvalcom zdolá stovku za 5,8 sekundy

Ford Mustang so štvorvalcom zdolá stovku za 5,8 sekundy

Ford konečne zverejnil dynamické parametre nového Mustangu v európskej špecifikácii. Ako iste viete, novinka sa na európsky trh vozí so základným štvorvalcom a s osemvalcom. Šesťvalec v ponuke chýba. Automobilka tiež priznala, že si Ford Mustang objednalo už 2200 zákazníkov.

ford mustang (2).jpgford mustang (1).jpgford mustang (3).jpgAkokoľvek je štvorvalec silný a efektívny, principiálne jednoducho pod kapotu Mustangu patrí osemvalec. Dovoľujeme si aj tvrdiť, že sa reálna spotreba oboch motorizácií v skutočnom svete oveľa viac priblíži

Základnou pohonnou jednotkou je preplňovaný štvorvalec EcoBoost s objemom 2,3 l. Dosahuje výkon 233 kW (317 k) v 5500 ot./min. a krútiaci moment 432 Nm v 3000 ot./min. Zrýchlenie z 0 na 100 km/h zvládne za 5,8 sekundy a má normovanú spotrebu 8,0 l/100 km.

Tradičný atmosférický osemvalec má zdvihový objem 5,0 l a disponuje výkonom 310 kW (421 k) v 6500 ot./min. a krútiacim momentom 530 Nm v 4250 ot./min. Osemvalcový Ford Mustang zrýchli na stovku za 4,8 sekundy a Ford udáva spotrebu 13,5 l/100 km.

Všetky dáta platia pre kupé so šesťstupňovou manuálnou prevodovkou. Zvláštne je, že Ford ešte neudáva maximálne rýchlosti. Viac informácií o výbave a použitej technike nájdete v priloženej tlačovej správe.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY