vytisknout velikost písma Ford Mustang so štvorvalcom zdolá stovku za 5,8 sekundy

Ford Mustang so štvorvalcom zdolá stovku za 5,8 sekundy

Ford konečne zverejnil dynamické parametre nového Mustangu v európskej špecifikácii. Ako iste viete, novinka sa na európsky trh vozí so základným štvorvalcom a s osemvalcom. Šesťvalec v ponuke chýba. Automobilka tiež priznala, že si Ford Mustang objednalo už 2200 zákazníkov.

ford mustang (2).jpgford mustang (1).jpgford mustang (3).jpgAkokoľvek je štvorvalec silný a efektívny, principiálne jednoducho pod kapotu Mustangu patrí osemvalec. Dovoľujeme si aj tvrdiť, že sa reálna spotreba oboch motorizácií v skutočnom svete oveľa viac priblíži

Základnou pohonnou jednotkou je preplňovaný štvorvalec EcoBoost s objemom 2,3 l. Dosahuje výkon 233 kW (317 k) v 5500 ot./min. a krútiaci moment 432 Nm v 3000 ot./min. Zrýchlenie z 0 na 100 km/h zvládne za 5,8 sekundy a má normovanú spotrebu 8,0 l/100 km.

Tradičný atmosférický osemvalec má zdvihový objem 5,0 l a disponuje výkonom 310 kW (421 k) v 6500 ot./min. a krútiacim momentom 530 Nm v 4250 ot./min. Osemvalcový Ford Mustang zrýchli na stovku za 4,8 sekundy a Ford udáva spotrebu 13,5 l/100 km.

Všetky dáta platia pre kupé so šesťstupňovou manuálnou prevodovkou. Zvláštne je, že Ford ešte neudáva maximálne rýchlosti. Viac informácií o výbave a použitej technike nájdete v priloženej tlačovej správe.

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY