vytisknout velikost písma Ford Mustang so štvorvalcom zdolá stovku za 5,8 sekundy

Ford Mustang so štvorvalcom zdolá stovku za 5,8 sekundy

Ford konečne zverejnil dynamické parametre nového Mustangu v európskej špecifikácii. Ako iste viete, novinka sa na európsky trh vozí so základným štvorvalcom a s osemvalcom. Šesťvalec v ponuke chýba. Automobilka tiež priznala, že si Ford Mustang objednalo už 2200 zákazníkov.

ford mustang (2).jpgford mustang (1).jpgford mustang (3).jpgAkokoľvek je štvorvalec silný a efektívny, principiálne jednoducho pod kapotu Mustangu patrí osemvalec. Dovoľujeme si aj tvrdiť, že sa reálna spotreba oboch motorizácií v skutočnom svete oveľa viac priblíži

Základnou pohonnou jednotkou je preplňovaný štvorvalec EcoBoost s objemom 2,3 l. Dosahuje výkon 233 kW (317 k) v 5500 ot./min. a krútiaci moment 432 Nm v 3000 ot./min. Zrýchlenie z 0 na 100 km/h zvládne za 5,8 sekundy a má normovanú spotrebu 8,0 l/100 km.

Tradičný atmosférický osemvalec má zdvihový objem 5,0 l a disponuje výkonom 310 kW (421 k) v 6500 ot./min. a krútiacim momentom 530 Nm v 4250 ot./min. Osemvalcový Ford Mustang zrýchli na stovku za 4,8 sekundy a Ford udáva spotrebu 13,5 l/100 km.

Všetky dáta platia pre kupé so šesťstupňovou manuálnou prevodovkou. Zvláštne je, že Ford ešte neudáva maximálne rýchlosti. Viac informácií o výbave a použitej technike nájdete v priloženej tlačovej správe.

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY