vytisknout velikost písma Ford Mustang skrýva tajomstvo, bude to riadené "gumovanie"...?

Nový Mustang má premiéru za sebou, ale zatiaľ o ňom nevieme všetko. A náhoda to zrejme nebude.

Až pred niekoľkými dňami oslávila svoju oficiálnu premiéru úplne nová generácia kultového modelu Ford Mustang. V polovici apríla budúceho roka uplynie presne 50 rokov od chvíle, kedy bol predstavený prvý automobil tohto mena a založil dodnes trvajúcu tradíciu tzv pony car. Dnes už vieme, že novinka ponúkne najmodernejšie komfortné a bezpečnostné elektronické sústavy a v dejinách štandardného Mustangu vôbec prvýkrát aj viacprvkové závesy zadných kolies.

Na jednej strane znejú náreky puritánov, avšak nový Mustang má omnoho väčšie ambície ako kedykoľvek pred tým, najmä v otázke jazdných vlastností, ktorými sa chce pomeriť s najlepšími športovými vozidlami svojej doby a kategórie. Tým to ale nekončí. Oficiálne technické údaje sú zatiaľ celkom chabé, takže možno predpokladať, že FMC plánuje ďalšie detaily uvoľňovať postupne, aby udržal pozornosť verejnosti až do začiatku predaja. A k tomu je potrebné mať v zásobe ešte veľa nábojov , nový Mustang sa totiž má na trhy dostať až budúce jeseň.

Ford Mustang 2015 07.jpgFord Mustang 2015 08.jpgFord Mustang 2015 10.jpgFord Mustang 2015 11.jpgFord Mustang 2015 12.jpg
Nový Ford Mustang sa začne predávať počas budúcej jesene, do tej doby je potrebné zákazníkov udržať v napätí...

To napokon naznačil aj šéfkonštruktér Mustangu Dave Pericak počas newyorskej premiéry, keď uviedol, že jeho "dieťa" si ešte schováva niekoľko tromfov. V rozhovore pre magazín FoxNews.com poznamenal, že nový Mustang skrýva tiež niekoľko výbavových prvkov a systémov, o ktorých zatiaľ hovoriť nemieni. Čo je ale najdôležitejšie: má medzi nimi byť sústava, akú zatiaľ nikto iný nepredstavil.

O tom, čo tým myslel, sa zatiaľ môžeme naozaj dohadovať, avšak naši americkí kolegovia rozohrali špekulatívne hru, pre ktorú (možno) majú aspoň nejaké zákulisné podklady. Marty Padgett, šéfredaktor agentúry High Gear Media, tvrdí, že by mohlo ísť o riadený "burnout", teda známe "gumovanie". Launch Control pre elegantný a čo najefektívnejší rozjazd je známou vecou, tento systém by však mohol pridržať brzdy a naopak umožniť menej skúseným vodičom pohodlne páliť pneumatiky.

Márne? Zbytočné? Možno, uvidíme, ako to dopadne… 

 

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY