vytisknout velikost písma Ford Mustang Shelby GT a GT/SC: zaostrené na výkony

Spoločnosť Shelby American predstavila v Los Angeles dvojicu nových paketov pre Mustang GT. Volajú sa Shelby GT a Shelby GT/SC.
Ford Mustang Shelby GT a GT/SC: zaostrené na výkony

Budúci rok uplynie 50 rokov od chvíle, kedy Carroll Shelby odladil svoj ​​prvý Ford Mustang. Na prebiehajúcom autosalóne v Los Angeles jeho firma Shelby American predstavila dvojicu nových verzií pre aktuálny Ford Mustang GT. Cenovo dostupnejšie Shelby GT vyniká na prvý pohľad novou maskou chladiča alebo kapotou z uhlíkových kompozitov. Podvozok dostal tuhšie pruženie z programu Ford Racing a dvadsaťpalcové liate ráfiky obúvajúce pneumatiky BF Goodrich G-Force comp2.

Ford Mustang Shelby 2014 01.jpgFord Mustang Shelby 2014 02.jpgFord Mustang Shelby 2014 03.jpg
Ford Mustang Shelby 2014 10.jpgFord Mustang Shelby 2014 11.jpgFord Mustang Shelby 2014 12.jpg
Výkonnejšia verzia Shelby GT/SC dostala aj kompresor

Úpravy v sacích a výfukových traktoch priniesli posilnenie približne o 10 koní. Špičkový Shelby GT/SC potom prináša prepĺňací kompresor, ktorý má byť schopný zvýšiť výkon motora na 391, alebo až na 465 kW. V silnejšom prevedení vozidlo zrýchli z 0 na 96 km/h približne za 3,7 s. Verzie Shelby GT a Shelby GT/SC sú aj tentoraz dostupné v podobe príplatkového paketu.

Ford Mustang Shelby 2014 04.jpgFord Mustang Shelby 2014 05.jpgFord Mustang Shelby 2014 06.jpgFord Mustang Shelby 2014 07.jpgFord Mustang Shelby 2014 08.jpgFord Mustang Shelby 2014 09.jpg

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY