vytisknout velikost písma Ford Mustang Shelby GT a GT/SC: zaostrené na výkony

Spoločnosť Shelby American predstavila v Los Angeles dvojicu nových paketov pre Mustang GT. Volajú sa Shelby GT a Shelby GT/SC.
Ford Mustang Shelby GT a GT/SC: zaostrené na výkony

Budúci rok uplynie 50 rokov od chvíle, kedy Carroll Shelby odladil svoj ​​prvý Ford Mustang. Na prebiehajúcom autosalóne v Los Angeles jeho firma Shelby American predstavila dvojicu nových verzií pre aktuálny Ford Mustang GT. Cenovo dostupnejšie Shelby GT vyniká na prvý pohľad novou maskou chladiča alebo kapotou z uhlíkových kompozitov. Podvozok dostal tuhšie pruženie z programu Ford Racing a dvadsaťpalcové liate ráfiky obúvajúce pneumatiky BF Goodrich G-Force comp2.

Ford Mustang Shelby 2014 01.jpgFord Mustang Shelby 2014 02.jpgFord Mustang Shelby 2014 03.jpg
Ford Mustang Shelby 2014 10.jpgFord Mustang Shelby 2014 11.jpgFord Mustang Shelby 2014 12.jpg
Výkonnejšia verzia Shelby GT/SC dostala aj kompresor

Úpravy v sacích a výfukových traktoch priniesli posilnenie približne o 10 koní. Špičkový Shelby GT/SC potom prináša prepĺňací kompresor, ktorý má byť schopný zvýšiť výkon motora na 391, alebo až na 465 kW. V silnejšom prevedení vozidlo zrýchli z 0 na 96 km/h približne za 3,7 s. Verzie Shelby GT a Shelby GT/SC sú aj tentoraz dostupné v podobe príplatkového paketu.

Ford Mustang Shelby 2014 04.jpgFord Mustang Shelby 2014 05.jpgFord Mustang Shelby 2014 06.jpgFord Mustang Shelby 2014 07.jpgFord Mustang Shelby 2014 08.jpgFord Mustang Shelby 2014 09.jpg

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY