vytisknout velikost písma Ford Mustang sa aj v Nemecku predáva lepšie ako domáce športové autá

Ford Mustang sa aj v Nemecku predáva lepšie ako domáce športové autá

Nový Ford Mustang je obchodný trhák a dokonca valcuje iná športové autá aj na ich domácej pôde. Napríklad v Nemecku je teraz Mustang najpredávanejšie športové auto. Je skrátka vidieť, že určite skupina zákazníkov, ktorá nie je malá, chce stále poctivé železo s veľkým motorom.

Ford Mustang ako jeden z mála ponúka za relatívne rozumné peniaze veľký päťlitrový osemvalec, zatiaľ čo všade inde dostanete za podobné peniaze "fúkané" štvorvalce, maximálne potom nejaký šesťvalec. Avšak dobre sa predáva aj štvorvalcová verzia Mustangu.

Na nemeckom trhu bol Ford Mustang v marci najlepšie predávaným športiakom s celkovým počtom 780 nových registrácií, čo predstavuje trhový podiel 15,5% Druhé Porsche 911 si pripísalo 752 registrácií a tretie Audi TT 708 registrácií. Audi TT síce vedie v celkovom predaji od začiatku roka, ale Mustang predbehol napríklad aj Porsche 911 v prvom štvrťroku a drží si celkovú druhú priečku.

Napríklad Porsche Boxster a Cayman majú za marec na konte "len" 642 registrácií, Mercedes triedy E Coupé 532 registrácií a Mercedes AMG-GT 214 registrácií. Jaguar F-Type si vybralo len 138 ľudí, BMW Z4 163 a Audi R8 94 záujemcov. Rapídne klesá záujem o Subaru BRZ a Toyotu GT86. V marci sa v ich v Nemecku predalo dohromady len 43 kusov.

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY