vytisknout velikost písma Ford Mustang s úpravami od Hennessey zvládol rýchlosť 335 km/h

Ford Mustang s úpravami od Hennessey zvládol rýchlosť 335 km/h

Nový Ford Mustang sa už dočkal niekoľkých tuningových úprav. Jednou takou bola verzia HPE700 od spoločnosti Hennessey. Osemvalcový motor tu ponúka cez 700 koní, ale na pokorenie hranice 200 míľ za hodinu (322 km/h) to nestačilo. A preto prišla silnejšia verzia HPE750, ktorá sa nakoniec rozbehla až na 335 km/h (207,9 míľ za hodinu).

Upravený Ford Mustang používa päťlitrový benzínový osemvalec, ktorý je vybavený systémom preplňovania. Na rozdiel od pôvodnej verzie HPE700, ktorá disponovala maximom 535 kW (717 k), ponúka prevedenie 750 ešte vyšší výkon. Parametre tohto motora sú 577 kW (785 k) a 879 Nm. Čo taký Mustang dokáže, to celkom pekne ukazuje priložené video.

Zrýchlenie z nuly na amerických 96 km/h vyčíslili ľudia od Hennessey na 3,4 s, maximálna rýchlosť bola nedávno testovaná, pričom upravený Mustang sa rozbehol až na 207,9 míľ za hodinu, čo je príjemných 335 km/h. Len pre porovnanie, štandardná osemvalcový Mustang ponúka 310 kW (421 k) a maximálne sa rozbehne na 250 km/h.

hpe750_01.jpghpe750_02.jpghpe750_03.jpghpe750_04.jpghpe750_05.jpghpe750_06.jpghpe750_07.jpghpe750_08.jpghpe750_09.jpghpe750_10.jpghpe750_11.jpghpe750_12.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY