vytisknout velikost písma Ford Mustang s (konečne) zjednodušenou sústavou SYNC

Značka Ford vo svojom novom Mustangu ponúkne aj najmodernejší stupeň svojej multimediálnej sústavy SYNC.

A je to späť. Pôvodný Mustang postupne hynul (až uhynul) tým, ako sa ho pokúšali jeho tvorcovia približovať komfortným potrebám najbežnejších užívateľov. V polovici prvej dekády tretieho tisícročia prišiel úplne nový Mustang postavený podľa pôvodného receptu, jednoduchá technika, žiadne ESP, žiadne elektronické prkotiny, iba jednoduchá mechanika s predvídateľnými vlastnosťami za rozumnú cenu. Iste, úplne nový Ford Mustang pre modelový rok 2015 určite zapôsobil, ale nie je to opäť len začiatok cesty do pekiel?

K týmto úvahám vyvolávajú aj posledné informácie FMC, ktoré naznačujú, že jadrom nového Mustangu bude opäť elektronika. Spomeňme prezradený systém Mustangu pre riadené "gumovanie", načo mimochodom vzápätí reagovali v nemeckom Mníchove s tým, že podobný systém začnú vsádzať už do svojich vozidiel BMW M3 a M4. Teraz Ford prichádza s premiérou najnovšieho prevedenia multimediálne sústavy Ford SYNC pre nový Mustang.

Ford Mustang 2015 07.jpgFord Mustang 2015 05.jpgFord Mustang 2015 SYNC 1.jpg
Nový Mustang má zálusk na tých, ktorí si užívajú hrátok s aplikáciami v telefónoch

Aj tento systém bol prezentovaný na veľtrhu spotrebnej elektroniky CES v Las Vegas, kde sa Ford pokúsil preukázať možnosti dokonalého prepojenia palubnej sústavy vozidiel so smartfónmi. S ohľadom na doterajšiu kritiku bolo celé ovládanie Sync zrejme výrazne zjednodušené. Hlavnou prednosťou jeho najnovšej verzie je pohodlné prepojenie s telefónom a integrácia škály funkcií a povelov pri správe aplikácií do hlasového ovládania s tlačidlom SYNC na volante.

Výraznou prednosťou celého systému je prepojenie navigácie GPS s aplikáciami v telefóne, čím bude vodič presnejšie a aktuálnejšie informovaný o službách dostupných v blízkosti trasy jazdy. Funkcie AppLink v rámci Sync zároveň umožnia hlasité predčítanie textových správ, e-mailov či príspevkov z vašich účtov na sociálnych sieťach.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY