vytisknout velikost písma Ford Mustang s (konečne) zjednodušenou sústavou SYNC

Značka Ford vo svojom novom Mustangu ponúkne aj najmodernejší stupeň svojej multimediálnej sústavy SYNC.

A je to späť. Pôvodný Mustang postupne hynul (až uhynul) tým, ako sa ho pokúšali jeho tvorcovia približovať komfortným potrebám najbežnejších užívateľov. V polovici prvej dekády tretieho tisícročia prišiel úplne nový Mustang postavený podľa pôvodného receptu, jednoduchá technika, žiadne ESP, žiadne elektronické prkotiny, iba jednoduchá mechanika s predvídateľnými vlastnosťami za rozumnú cenu. Iste, úplne nový Ford Mustang pre modelový rok 2015 určite zapôsobil, ale nie je to opäť len začiatok cesty do pekiel?

K týmto úvahám vyvolávajú aj posledné informácie FMC, ktoré naznačujú, že jadrom nového Mustangu bude opäť elektronika. Spomeňme prezradený systém Mustangu pre riadené "gumovanie", načo mimochodom vzápätí reagovali v nemeckom Mníchove s tým, že podobný systém začnú vsádzať už do svojich vozidiel BMW M3 a M4. Teraz Ford prichádza s premiérou najnovšieho prevedenia multimediálne sústavy Ford SYNC pre nový Mustang.

Ford Mustang 2015 07.jpgFord Mustang 2015 05.jpgFord Mustang 2015 SYNC 1.jpg
Nový Mustang má zálusk na tých, ktorí si užívajú hrátok s aplikáciami v telefónoch

Aj tento systém bol prezentovaný na veľtrhu spotrebnej elektroniky CES v Las Vegas, kde sa Ford pokúsil preukázať možnosti dokonalého prepojenia palubnej sústavy vozidiel so smartfónmi. S ohľadom na doterajšiu kritiku bolo celé ovládanie Sync zrejme výrazne zjednodušené. Hlavnou prednosťou jeho najnovšej verzie je pohodlné prepojenie s telefónom a integrácia škály funkcií a povelov pri správe aplikácií do hlasového ovládania s tlačidlom SYNC na volante.

Výraznou prednosťou celého systému je prepojenie navigácie GPS s aplikáciami v telefóne, čím bude vodič presnejšie a aktuálnejšie informovaný o službách dostupných v blízkosti trasy jazdy. Funkcie AppLink v rámci Sync zároveň umožnia hlasité predčítanie textových správ, e-mailov či príspevkov z vašich účtov na sociálnych sieťach.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY