vytisknout velikost písma Ford Mustang: Prvných 500 európskych kusov predaných za 30 sekúnd

Ford Mustang: Prvných 500 európskych kusov predaných za 30 sekúnd

O uplynulom víkende sa hralo finále Ligy majstrov. Ford stále ako hlavný sponzor využil túto príležitosť na začatie predaja nového Mustangu. Automobilka začala prijímať objednávky s úvodným hvizdom zápasu. Celkovo bolo k dispozícii 500 automobilov, záujemcov sa našlo viac než 9300.

Ford dal k dispozícii verziu kabriolet s farbou karosérie Magnetic Silver, respektíve kupé lakované v odtieni Race Red. Čo sa motorov týka, záujemcovia mohli vyberať medzi dva-trojkou Eco Boost (309 k, 407 Nm) a päťlitrovým osemvalcom (426 k, 529 Nm). Celkovo bolo všetkých päťsto kusov objednaných počas pol minúty. Ostatní záujemcovia si budú musieť počkať.

Prvá séria dostala bohatšiu výbavu zahŕňajúcu navigáciu, kožené sedadlá s odvetrávaním aj vyhrievaním alebo devätnásťpalcové kolesá. V Európe sa Mustang do bežného predaja pozrie až budúci rok.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY