vytisknout velikost písma Ford Mustang oslávil 50. narodeniny na ruzyňskom letisku (153x foto)

Ford Mustang oslávil 50. narodeniny na ruzyňskom letisku (153x foto)

V sobotu 24. mája prebehli na nepoužívanej dráhe v južnej časti ruzyňského letiska u našich západných susedov oslavy päťdesiateho výročia Fordu Mustang, ktoré usporiadal Mustang Riders Club. Kto dorazil, urobil určite dobre, pretože akcia to bola veľmi podarená.

Vidieť bolo desiatky Mustangov počnúc tými úplne prvými a končiac dosluhujúcou generáciou v mnohých rôznych variáciách. Okrem toho dorazil tiež rad iných amerických automobilov a motoriek.

Jediné, čo sa tak úplne nepodarilo, bolo počasie. Dopoludňajšie silné dažde niekoľkokrát zastavili hlavný bod programu - šprinty. Chvíľami sa oslava pol storočia Fordu Mustang zmenila v hromadné hľadanie nejakého prístrešku nad hlavou a u organizátorov v hromadné žhavenie rôznych meteorologických aplikácií ukazujúcich, kedy už konečne dážď prejde. Popoludní sa ale počasie umúdrilo, takže sa mohlo zase poriadne pretekať.

Ak ste nemali v sobotu čas, môžeme ponúknuť rozsiahlu fotogalériu, kde nájdete všetko podstatné.

_DSC0168.JPG_DSC0172.JPG_DSC0173.JPG_DSC0175.JPG_DSC0176.JPG_DSC0177.JPG_DSC0178.JPG_DSC0179.JPG_DSC0180.JPG_DSC0181.JPG_DSC0182.JPG_DSC0183.JPG_DSC0184.JPG_DSC0185.JPG_DSC0186.JPG_DSC0189.JPG_DSC0191.JPG_DSC0192.JPG_DSC0193.JPG_DSC0195.JPG_DSC0196.JPG_DSC0197.JPG_DSC0198.JPG_DSC0199.JPG_DSC0200.JPG_DSC0201.JPG_DSC0203.JPG_DSC0204.JPG_DSC0205.JPG_DSC0206.JPG_DSC0207.JPG_DSC0208.JPG_DSC0209.JPG_DSC0211.JPG_DSC0213.JPG_DSC0214.JPG_DSC0215.JPG_DSC0216.JPG_DSC0217.JPG_DSC0218.JPG_DSC0220.JPG_DSC0222.JPG_DSC0224.JPG_DSC0225.JPG_DSC0227.JPG_DSC0229.JPG_DSC0233.JPG_DSC0235.JPG_DSC0236.JPG_DSC0237.JPG_DSC0238.JPG_DSC0239.JPG_DSC0240.JPG_DSC0241.JPG_DSC0242.JPG_DSC0243.JPG_DSC0244.JPG_DSC0245.JPG_DSC0247.JPG_DSC0249.JPG_DSC0250.JPG_DSC0251.JPG_DSC0252.JPG_DSC0253.JPG_DSC0254.JPG_DSC0255.JPG_DSC0256.JPG_DSC0258.JPG_DSC0259.JPG_DSC0260.JPG_DSC0261.JPG_DSC0262.JPG_DSC0263.JPG_DSC0264.JPG_DSC0265.JPG_DSC0266.JPG_DSC0267.JPG_DSC0268.JPG_DSC0269.JPG_DSC0270.JPG_DSC0271.JPG_DSC0272.JPG_DSC0273.JPG_DSC0274.JPG_DSC0275.JPG_DSC0280.JPG_DSC0281.JPG_DSC0282.JPG_DSC0283.JPG_DSC0285.JPG_DSC0287.JPG_DSC0288.JPG_DSC0289.JPG_DSC0291.JPG_DSC0294.JPG_DSC0295.JPG_DSC0296.JPG_DSC0298.JPG_DSC0299.JPG_DSC0300.JPG_DSC0301.JPG_DSC0302.JPG_DSC0303.JPG_DSC0304.JPG_DSC0305.JPG_DSC0306.JPG_DSC0307.JPG_DSC0309.JPG_DSC0311.JPG_DSC0313.JPG_DSC0314.JPG_DSC0315.JPG_DSC0316.JPG_DSC0319.JPG_DSC0321.JPG_DSC0322.JPG_DSC0323.JPG_DSC0325.JPG_DSC0326.JPG_DSC0327.JPG_DSC0328.JPG_DSC0329.JPG_DSC0330.JPG_DSC0331.JPG_DSC0332.JPG_DSC0333.JPG_DSC0334.JPG_DSC0335.JPG_DSC0336.JPG_DSC0337.JPG_DSC0339.JPG_DSC0340.JPG_DSC0341.JPG_DSC0342.JPG_DSC0343.JPG_DSC0344.JPG_DSC0345.JPG_DSC0346.JPG_DSC0347.JPG_DSC0348.JPG_DSC0350.JPG_DSC0351.JPG_DSC0352.JPG_DSC0354.JPG_DSC0356.JPG_DSC0357.JPG_DSC0359.JPG_DSC0360.JPG_DSC0362.JPG_DSC0363.JPG_DSC0364.JPG_DSC0366.JPG_DSC0368.JPG

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY