vytisknout velikost písma Ford Mustang Apollo Edition bol predaný za 230 tisíc dolárov

Ford Mustang Apollo Edition bol predaný za 230 tisíc dolárov

Možno si spomeniete na novinku z polovice júla, kedy sme vám predstavovali unikátny Ford Mustang v prevedení Apollo Edition. Upravený Mustang súčasnej generácie vznikol na účely dražby, aby peniaze z predaja zamierili do nadácie, ktorá učí mladých ľudí lietať. Dražba už je minulosťou, takže sa ponúka otázka, koľko peňazí taký unikátny Mustang zarobil?

Mustang Apollo Edition bol nakoniec predaný za 230 000 dolárov. Záujemca dostal Mustang GT s výrazným bodykitom, disky vo veľkosti 21 palcov, anatomickými sedačkami a predovšetkým s päťlitrovým osemvalcom osadeným kompresorom. Jeho výkon činí 468 kW (636 koní) a 737 Nm.

Patrí sa podotknúť, že táto dražba nebola pre Ford zďaleka prvá. Ford pripravuje unikátny automobily už osem rokov. Keď nebudeme počítať Mustang Apollo Edition, potom boli vďaka upraveným Fordom a bohatým záujemcom odoslané na dobročinné účely už zhruba tri milióny dolárov.

getthumbnail (8).jpggetthumbnail (7).jpggetthumbnail (10).jpggetthumbnail (11).jpggetthumbnail (12).jpggetthumbnail (13).jpggetthumbnail (14).jpggetthumbnail (9).jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY