Tak nie je to úplne nové a ani tak prepracované ako u Camara Z/28, napriek tomu to stojí za pozornosť. Práve GM patrí v súčasnosti k tým výrobcom klasických amerických muscle cars, ktorí sa pokúšajú akcentovať svoju snahu o zlepšovanie jazdných vlastností s využitím prepracovanej aerodynamiky, o čom svedčia aj všetky tie zvláštne ťahy s Camarom Z/28. Začalo to príbehom o zvyšovaní prítlaku v Camare Z/28 a nateraz skončilo trochu rozpačitým zákrokom v podobe eliminácie firemného znaku z masky chladiča Camara Z/28.









Ford demonštruje optimálne aerodynamické riešenie nového Mustangu GT
Celkom nový Ford Mustang sa začne predávať až na prelome tohto roka, ale aj jeho tvorcovia sa na vlne starostlivosti o aerodynamiku rozhodli zviezť. Zámerom konštruktérov bolo navrhnúť automobil verný jeho historickému odkazu a vytvoriť "elegantnú, modernú a svalnatú interpretáciu kultového pony". Súčasťou praktických zásahov sa stali napríklad vzduchové clony, ktoré vedú vzduch prednou časťou karosérie cez chladič a z útrob karosérie ho vyvádzajú cez podbehy predných kolies.
Dôkazom starostlivosti konštruktérov o dômyselný prístup k riešeniu aerodynamiky nového Mustangu je sada troch rozdielnych riešení predku, z ktorých každé bolo vyvinuté podľa požiadaviek každého z motorov. Na nízku spotrebu orientovaný štvorvalec 2,3 l EcoBoost tak vyniká zástavbou samočinne ovládaných lamiel pred chladičovou stenou, zatiaľ čo špičkový Mustang GT má predok riešený tak, aby sa vozidlo ľahšie "prehrýzalo" vzduchom, ale zároveň aby bol zaistený dostatočný prísun vzduchu k chladičom.