vytisknout velikost písma Ford Ka si v novej generácii na Sandero zuby nebrúsi

Pripravovaná nová generácia kompaktného modelu Ford Ka údajne nezamieri proti "low-costovým" modelom. Má zrejme vyššie ambície...
Ford Ka si v novej generácii na Sandero zuby nebrúsi

Vlani na jeseň bola predstavená štúdia Ford Ka Concept, ktorá naznačila podobu nástupcu aktuálnej generácie Fordu Ka, ktorá sa predáva už od konca roka 2008. Podoba konceptu ukázala, že nový Ka bude o niečo väčší a vďaka päťdverovej karosérii tiež praktickejší. Podľa vyjadrenia šéfa európskeho Fordu Stephena Odell pre magazín Autocar nemá na zákazníkov útočiť nízkou cenou, ale zrejme práve väčšími rozmermi.

Ford Ka Concept 04.jpgFord Ka Concept 05.jpgFord Ka Concept 06.jpg
Ford Ka Concept 01.jpgFord Ka Concept 02.jpgFord Ka Concept 03.jpg
Ford Ka Concept; sériové prevedenie sa bude vyrábať v Brazílii 

"Nebudeme cenu tlačiť dole, chceme plniť požiadavky trhu," uviedol k tretej generácii modelu Ford Ka Odell a dodal: "Je tu zrejmý dopyt po vozidlách tejto veľkosti a ceny." Podľa neho bude Ka začínať tam, kde porovnateľné modely "low-costových "značiek končia. Aj napriek väčším rozmerom, blížiacim sa zrejme súčasnej podobe modelu Ford Fiesta, má nový Ford Ka predsa ponúknuť "niečo úplne iné ako Fiesta a za úplne iné peniaze".

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY