vytisknout velikost písma Ford Focus ST Diesel dostane automatickú prevodovku Powershift

Ford Focus ST Diesel dostane automatickú prevodovku Powershift

Naftové prevedenie Fordu Focus ST v karosérii hatchback i combi už nebude obťažovať ľavú nohu vodiča. Aspoň teda toho, ktorý sa rozhodne priplatiť si za dvojspojkový automat Powershift. Šesťstupňový manuál samozrejme zostane v ponuke a na benzínovom prevedení s motorom 2.0 EcoBoost zatiaľ ani automat nebude.

Ford ešte nezverejnil nové špecifikácie automatického naftového Focusu ST, ale dá sa očakávať o niečo horšia akcelerácia z 0 na 100 km/h a tiež nižšiu maximálnu rýchlosť, avšak kombinovaná spotreba paliva by mohla ľahko poklesnúť - spolu s emisiami CO2. A na to môžu niektorí zákazníci tiež počúvnuť.

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY