vytisknout velikost písma Ford Focus ST Diesel dostane automatickú prevodovku Powershift

Ford Focus ST Diesel dostane automatickú prevodovku Powershift

Naftové prevedenie Fordu Focus ST v karosérii hatchback i combi už nebude obťažovať ľavú nohu vodiča. Aspoň teda toho, ktorý sa rozhodne priplatiť si za dvojspojkový automat Powershift. Šesťstupňový manuál samozrejme zostane v ponuke a na benzínovom prevedení s motorom 2.0 EcoBoost zatiaľ ani automat nebude.

Ford ešte nezverejnil nové špecifikácie automatického naftového Focusu ST, ale dá sa očakávať o niečo horšia akcelerácia z 0 na 100 km/h a tiež nižšiu maximálnu rýchlosť, avšak kombinovaná spotreba paliva by mohla ľahko poklesnúť - spolu s emisiami CO2. A na to môžu niektorí zákazníci tiež počúvnuť.

Rýchly test Subaru Levorg 1.6GT-S MY17: Podvozok stále v hlavnej úlohe

Subaru Levorg 1.6GT-S MY17

Ergonómia je dokonale jednoduchá, výhľad von skvelý, podvozok istý a riadenie zábavné.

včera | Dalibor Žák
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák
Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Ak dnes chcete elektrický automobil, máte si z čoho vyberať. My sme si vybrali tri a veľmi podrobne ich porovnali.

19. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY