vytisknout velikost písma Ford F-150 s interiérom od Carlex Dizajnu: komfortne do lesa

Poľská ladičská spoločnosť Carlex Design prepracovala interiér najobľúbenejšieho amerického "trucku".
Ford F-150 s interiérom od Carlex Dizajnu: komfortne do lesa

Nebýva obvyklé, aby americké pick-upy niekto prestavoval do podoby špeciálnych luxusných strojov. A ešte menej je potom obvyklé, ak sa k niečomu podobnému odhodlá firma zo zeme, v ktorej patria tieto autá k exotom. Ale ako vidíte, stať sa to môže. Pokiaľ ide o komplexné prestavby interiérov, je tu napríklad bulharský Vilner, spomeňme napríklad jeho nedávnu stavbu BMW 6 Vilner Bullshark. Ale potom tu máme tiež poľskú spoločnosť Carlex Design, ktorej práce sme si všímali napríklad na vozoch Range Rover Sport v štýle Burberry alebo povestnom prototype Volkswagen Mama Up!.

Ford F 150 Carlex 9.jpgFord F 150 Carlex 1.jpgFord F 150 Carlex 2.jpgFord F 150 Carlex 3.jpgFord F 150 Carlex 4.jpgFord F 150 Carlex 6.jpg
Interiéru vládne kombinácia čiernej kože a hnedého semišu

Teraz v Carlex Designe prestavali predchádzajúcu generáciu modelu Ford F-150. Zvonku sa toho opäť veľa nezmenilo, avšak to vám prestane byť ľúto hneď po prvom otvorení dverí a nahliadnutí do priestoru pre posádku. Svetlozelenou lakované vozidlo s matným povrchom budí dojem lesnícko-vojenského modelu, avšak prakticky všetko v interiéri je úplne nové a mieri skôr k luxusu.

V podstate každý diel palubnej dosky, stropnice, stredovej konzoly, dverových obkladov, volantu a sedadiel je čalúnený hnedým semišom, a čo nie je, to pokrýva čierna koža, prípadne sada drevených dekorov. Dielo korunuje kontrastné biele sťahovanie. Čo vy na to? Pre cesty do lesa na huby dobré, nie?

Ford F 150 Carlex 5.jpgFord F 150 Carlex 7.jpgFord F 150 Carlex 8.jpg
Operáky zdobia jednoduché logá firmy Carlex Design
Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY