vytisknout velikost písma Ford chce konkurenta pre Volkswagen GTD. Chystá sa naftový Focus ST

Ford chce konkurenta pre Volkswagen GTD. Chystá sa naftový Focus ST

Ford má aktuálne vo svojej ponuke veľmi vydarený hot-hatch v podobe Focusu ST, ktorý dokáže konkurovať slávnemu Volkswagenu Golf GTI. Lenže vo Forde chcú zakúriť kolegom od VW ešte viac, a to konkrétne tak, že vypustia na trh konkurenciu pre GTD. Áno, tušíte správne, chystá sa na nás dieselový Focus ST.

Teda aspoň podľa zdrojov britského magazínu Autoexpress, ktorý túto informáciu dokázal vydolovať z predstaviteľov Fordu v priebehu ženevského autosalónu. Pod kapotou máme očakávať dvojliter TDCi s maximálnym výkonom 180 koní, akcelerácia z nuly na stovku sa bude pohybovať okolo ôsmich sekúnd.

Dobrou správou je fakt, že by sa podvozok v podstate nemal líšiť od benzínového ST, ktoré je na okreskách veľmi zábavné. Novinka sa má dostať na trh pomerne skoro, hovorí sa o modelovom roku 2015. Spolu s ňou potom príde tiež faceliftové ST, ktoré ponúkne nižšiu spotrebu, prepracované riadenie a vzhľad korešpondujúci s modernizáciou základného hatchbacku.

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY