vytisknout velikost písma Firmenauto des Jahres 2014: Seat Leon ST poráža Octaviu Combi

Firmenauto des Jahres 2014: Seat Leon ST poráža Octaviu Combi

Nemecký časopis FirmenAuto vyhlásil výsledky ankety Firmenauto des Jahres 2014. Ako už samotný názov napovedá, hľadá se najlepší firemný automobil, a to celkovo v jedenástich kategóriach.

Anketa se logicky týka Nemecka, takže asi neprekvapí, že má v drvivej väčšine prípadov víťaz pôvod u nemeckej automobilky. Okrem základných kategórií sa hľadá aj najlepší dovážaný voz. Porota celkovo obsahuje 280 členov, ktorí vyskúšali 71 automobilov. Dohromady bolo najazdených cez 50 000 kilometrov.

Škoda sa v Nemecku teší pomerne veľkej obľube, takže ani v tejto ankete nechýba medzi víťazmi. Zabodoval model Yeti, ktorý skončil druhý v kategórii malých SUV a v rovnakej kategórii bol označený za najlepšie dovážané vozidlo. Nová Octavia skončila celkovo druhá v nižšej strednej triede. Porazil ju súrodenec v podobe Seatu Leon ST, ktorý si taktiež vzal titul najlepšieho dováženého modelu v tomto segmentu.

Zaujímavé je, že Golf Variant skončil až siedmy. Na šiestom mieste ho porazil Rapid Spaceback, ktorý bol zaradený do rovnakej kategórie.

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY