vytisknout velikost písma Fiat Tipo sa vráti späť na trh. Postaviť sa má VW Golf alebo Fordu Focus

Fiat Tipo sa vráti späť na trh. Postaviť sa má VW Golf alebo Fordu Focus

Fiat Tipo bol svojho času úspešný automobil, ktorý tiež získal titul Auto roka 1989. Lenže potom, čo prišli modely Bravo/Brava alebo Stilo, sa toto meno z trhu vytratilo. Podľa aktuálnych informácií však dorazí budúci rok späť. Fiat Aegea totiž príde tiež v prevedení hatchback a práve ten dostane toto známe označenie.

Podľa kolegov z britského Autoexpress sa Tipo dostane do predaja približne v polovici budúceho roka. Ponuka bude zahŕňať benzínové motory s objemom 1,4 a 1,6 litra, respektíve naftové jednotky s objemom 1,3 a 1,6 litra. Vo výbave nebudú chýbať ani známe veci typu systému Uconnect, navigácie alebo cúvacie kamery.

Fiat Aegea, ktorý poslúži ako základ, sa predstavil už skôr v tomto roku a čoskoro sa začne predávať na tureckom trhu. Ide o sedan, ktorý na dĺžku meria 4,5 metra a ktorého batožinový priestor ponúka 510 litrov. Okrem spomínaného hatchbacku, ktorý ponesie označenie Tipo, by mal údajne doraziť ešte aj kombík.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY