vytisknout velikost písma Fiat Tipo aj ako športové auto? Z patentového úradu unikli tieto skice

Fiat Tipo aj ako športové auto? Z patentového úradu unikli tieto skice

Na internete sa objavili dve skice Fiatu Tipo v akomsi športovom pakete. Pochádzajú z európskeho patentového úradu, Fiat si zrejme chce poistiť dizajn športovej varianty modelu Tipo, ktorý by mohla dostať aj iný motor. Hovorí sa o preplňovanom štvorvalci 1.4 MultiAir.

001.jpg000.jpgSkice športovejšieho Tipa unikli z patentového úradu. Tipo Sport alebo Tipo S, ako by sa mohol tento Fiat nazývať, možno dostane silnejší motor 1.4 MultiAir s preplňovaním

Základný Fiat Tipo ponúkne dve atmosférické jednotky a dva diesely. Aj keď sa ešte čaká na oficiálne slovenské ceny, určite sa zmestia pod 15 000 eur. Konkurencia Fiatu Tipo je jasná, na našom trhu to bude napríklad Škoda Rapid alebo základné prevedenie Octavie.

Pokiaľ ide o "športový" model, neočakávame, že by sa dramaticky menila technika. Skôr pôjde o športový paket maximálne so zníženým podvozkom, pokiaľ teda necháme stranou špekulácie o motore.

Ešte pripomenieme, že rázvor nového Fiatu Tipo je 2,64 metra a do kufra sa zmestí 520 litrov nákladu. Kombinovaná spotreba dieselových verzií sa pohybuje od 3,7 do 4,2 litra na 100 km, benzínové modely si podľa normy vezmú 5,7 až 6,3 litra na 100 km. Silnejšia benzínová tisícšesťstovka je k dispozícii výhradne s automatickou prevodovkou. Neskôr dorazí aj hatchback.

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY