vytisknout velikost písma Fiat Tipo aj ako športové auto? Z patentového úradu unikli tieto skice

Fiat Tipo aj ako športové auto? Z patentového úradu unikli tieto skice

Na internete sa objavili dve skice Fiatu Tipo v akomsi športovom pakete. Pochádzajú z európskeho patentového úradu, Fiat si zrejme chce poistiť dizajn športovej varianty modelu Tipo, ktorý by mohla dostať aj iný motor. Hovorí sa o preplňovanom štvorvalci 1.4 MultiAir.

001.jpg000.jpgSkice športovejšieho Tipa unikli z patentového úradu. Tipo Sport alebo Tipo S, ako by sa mohol tento Fiat nazývať, možno dostane silnejší motor 1.4 MultiAir s preplňovaním

Základný Fiat Tipo ponúkne dve atmosférické jednotky a dva diesely. Aj keď sa ešte čaká na oficiálne slovenské ceny, určite sa zmestia pod 15 000 eur. Konkurencia Fiatu Tipo je jasná, na našom trhu to bude napríklad Škoda Rapid alebo základné prevedenie Octavie.

Pokiaľ ide o "športový" model, neočakávame, že by sa dramaticky menila technika. Skôr pôjde o športový paket maximálne so zníženým podvozkom, pokiaľ teda necháme stranou špekulácie o motore.

Ešte pripomenieme, že rázvor nového Fiatu Tipo je 2,64 metra a do kufra sa zmestí 520 litrov nákladu. Kombinovaná spotreba dieselových verzií sa pohybuje od 3,7 do 4,2 litra na 100 km, benzínové modely si podľa normy vezmú 5,7 až 6,3 litra na 100 km. Silnejšia benzínová tisícšesťstovka je k dispozícii výhradne s automatickou prevodovkou. Neskôr dorazí aj hatchback.

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

včera | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY