vytisknout velikost písma Fiat spúšťa upútavky na nový 124 Spider, pritom sme ho už dávno videli

Fiat pustil do sveta dve obrazové upútavky, ktoré majú upozorniť na blížiacu sa svetovú premiéru znovuzrodeného modelu Fiat 124 Spider. Tá prebehne na autosalóne v Los Angeles.

00.jpg00-1.jpg
Týmito grafikami otvára Fiat marketingovú komunikáciu k modelu 124 Spider

Dve grafiky obsahujú odkazy na mestá Rím a Madrid a tiež generickú siluetu dvojmiestneho športového roadsteru. Načo tie tajnosti? Nový Fiat 124 Spider sa predsa podarilo vyfotografovať pri natáčaní reklamných spotov, takže celý svet už vie, že ide o Mazdu MX-5 s ľahko modifikovaným vzhľadom prednej časti.

Otázniky visia nie nad podobou auta, ale nad použitými motormi. Najčastejšie sa hovorí o jednotkách 1.4 Turbo a 1750 TBi. Druhá menovaná by v modeli Spider Abarth mohla ponúknuť až 147 kW (200 k).

Pôvodný Fiat 124 Sport Spider bol športový automobil s usporiadaním 2+2. V rokoch 1966 až 1980 ho pre Fiat vyrábala karosáreň Pininfarina, kde auto aj navrhli. Postupne sa v ňom objavilo niekoľko motorov, najvýkonnejšia bola tisícosemstovka v modeli Abarth Rally. Dosahovala výkonu 94 kW (128 k) a krútiaci moment 159 Nm.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY