vytisknout velikost písma Fiat si registroval mená "124" a "124 Spider". Vráti sa legenda?

Fiat si registroval mená "124" a "124 Spider". Vráti sa legenda?

Fiat zažiadal úrady o registráciu názvu 124 a tiež 124 Spider. Určite viete, že práve model 124 z roku 1966 dal neskôr vzniknúť v licencii vyrobenému legendárnemu žigulákovi a jedná sa teda o auto, ktoré bolo bez veľkých technických zmien vyrábané na rôznych miestach až do roku 2012.

fiat (1).jpgfiat (2).jpgfiat (3).jpgFiat 124 nebol len klasický sedan a kombi, ale aj športový roadster, ktorý vydržal vo výrobe až do roku 1985. A práve otvorený model má teraz najväčšiu šancu na výrobu

To, že Fiat požiadal o úradnú ochranu mien 124 a 124 Spider ešte neznamená, že sa tak budú volať nejaké ľudová autá v budúcnosti, lebo môže ísť len o to, aby si Fiat poistil, že jeho legendárne meno nikto iný v automobilovom priemysle neuplatňuje.

Napriek tomu by mal práve budúci rok Fiat predstaviť nové auto a dokonca aj športový model, ktorý použije základ z Mazdy MX-5. Bude mať teda pohon zadných kolies a vpredu pozdĺžne uložený motor - rovnako ako legendárny model Fiat 124. A práve takémuto autu by meno Fiat 124 Spider pristalo, aj keď sa hovorí aj o použití mena Barchetta. Pôvodný sedan Fiat 124 bol vyrábaný do roku 1974, otvorený model 124 Spider vydržal v produkcii až do roku 1985.

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY