vytisknout velikost písma Fiat predstavuje modely Panda a Freemont v prevedení Cross

Fiat predstavuje modely Panda a Freemont v prevedení Cross

Oplášťovaný Citroën C5 nebude jediným ženevským exponátom, ktorý zaujme priaznivcov takto vylepšených automobilov. Tí sa budú mať na čo pozerať aj v prípade, že navštívia stánok automobilky Fiat, ktorá privezie hneď dva modely v prevedení Cross. Konkrétne pôjde o Pandu 4x4 a Freemont.

Panda dostala drsne vyzerajúci predný nárazník, prepracovaný je tiež ten zadný a vôbec sa nešetrilo s plastmi na karosériu. S edíciou Cross súvisia tiež pätnásťpalcové kolesá obuté do celoročných pneumatík s rozmerom 185/65 R15). Fiat taktiež sľubuje ľahko upravený podvozok a bohatú výbavu vrátane koženého čalúnenia.

V prípade motorizácií bude na výber medzi dvojvalcovým 0,9 TwinAir a naftovou jedna-trojkou. Prvý menovaný ponúkne 90 koní, ten druhý o desať koní menej. S oboma sa spája manuálna prevodovka so skráteným prvým stupňom.

fiat_cross_1.jpgfiat_cross_3.jpg

V podobnom duchu sa nesie aj podstatne väčší Freemont. Opäť na aute nájdeme nové nárazníky a matne strieborné doplnky. Bicykle určené pre Freemont Cross sú devätnásťpalcové. Interiéru dominuje systém Uconnect a sedadlá čalúnené čiernou kožou.

Freemont Cross dostal do svojej ponuky dve verzie naftového dvojlitru. Tá slabšia vyprodukuje 140 koní, výkonnejší potom 170 koní. Vyberať tiež môžete medzi manuálnou a automatickou prevodovkou, rovnako ako medzi verziou s pohonom predných a všetkých kolies.

Ako Panda Cross, tak Freemont Cross sa začnú predávať na jeseň.

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

včera | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Takéto jednoduché a charakterné BMW už nebudú, takže ak máte niečo okolo 10-tisíc eur na roadster a Mazda MX-5 je na vás moc slabá, asi nemáte čo riešiť.

17. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY