vytisknout velikost písma Fiat Aegea nahrádza Lineu a ide proti Dacii Logan a Škode Rapid

Fiat Aegea nahrádza Lineu a ide proti Dacii Logan a Škode Rapid

Fiat práve na autosalóne v tureckom Istanbule odhalil nástupcu sedanu Linea. Dostal meno Fiat Aegea a jeho cieľom je zobrať zákazníkov vozidlám Dacia Logan, Škoda Rapid alebo napríklad Peugeot 301. Novinka je dlhá 4,5 metra, do kufra poberie 510 litrov nákladu a najúspornejšia verzie v ponuke sa vojde s tabuľkovou spotrebou do štyroch litrov na 100 km.

fiat (5).jpgfiat (3).jpgfiat (1).jpg

V ponuke budú dva benzínové a dva naftové motory s výkonmi od 70 do 88 kW (95 až 120 k). Štandardom budú manuálne prevodovky, ale Fiat sa chystá ponúkať aj automat, po ktorom zákazníci volajú už aj v segmente malých a lacných áut stále viac.

Fiat ponúkne aj rôzne bezpečnostné a asistenčné systémy, dotykový displej ovládajúci rádio alebo navigáciu TomTom, prípojku pre externý zdroj hudby a dát, Bluetooth a ďalšie vymoženosti modernej doby. Bude sa za to ale priplácať.

fiat (4).jpgfiat (2).jpgfiat (6).jpgDizajn je samozrejme otázkou osobného vkusu, ale pre porovnanie pridávame aj fotografiu staršieho modelu Fiat Linea, ktorý je práve novým modelom Aegea nahradený

Predaj nového sedanu Fiat Aegea začne v novembri 2015 v "domácom" Turecku, kde sa novinka bude aj vyrábať. K nám dorazí na začiatku roka 2016 a dá sa očakávať veľmi ústretová cenová politika.

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY