vytisknout velikost písma Fiat Aegea nahrádza Lineu a ide proti Dacii Logan a Škode Rapid

Fiat Aegea nahrádza Lineu a ide proti Dacii Logan a Škode Rapid

Fiat práve na autosalóne v tureckom Istanbule odhalil nástupcu sedanu Linea. Dostal meno Fiat Aegea a jeho cieľom je zobrať zákazníkov vozidlám Dacia Logan, Škoda Rapid alebo napríklad Peugeot 301. Novinka je dlhá 4,5 metra, do kufra poberie 510 litrov nákladu a najúspornejšia verzie v ponuke sa vojde s tabuľkovou spotrebou do štyroch litrov na 100 km.

fiat (5).jpgfiat (3).jpgfiat (1).jpg

V ponuke budú dva benzínové a dva naftové motory s výkonmi od 70 do 88 kW (95 až 120 k). Štandardom budú manuálne prevodovky, ale Fiat sa chystá ponúkať aj automat, po ktorom zákazníci volajú už aj v segmente malých a lacných áut stále viac.

Fiat ponúkne aj rôzne bezpečnostné a asistenčné systémy, dotykový displej ovládajúci rádio alebo navigáciu TomTom, prípojku pre externý zdroj hudby a dát, Bluetooth a ďalšie vymoženosti modernej doby. Bude sa za to ale priplácať.

fiat (4).jpgfiat (2).jpgfiat (6).jpgDizajn je samozrejme otázkou osobného vkusu, ale pre porovnanie pridávame aj fotografiu staršieho modelu Fiat Linea, ktorý je práve novým modelom Aegea nahradený

Predaj nového sedanu Fiat Aegea začne v novembri 2015 v "domácom" Turecku, kde sa novinka bude aj vyrábať. K nám dorazí na začiatku roka 2016 a dá sa očakávať veľmi ústretová cenová politika.

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY