vytisknout velikost písma Fiat 500X: Nástupca Sedici dostal pohon 4x4 a deväťstupňový automat

Fiat 500X: Nástupca Sedici dostal pohon 4x4 a deväťstupňový automat

Fiat rozšíril modelový rad 500 o ďalšiu položku. Okrem základného hatchbacku, modelov 500C, 500L, 500L Trekking a 500L Living dostanú zákazníci k dispozícii aj dnes predstavený crossover 500X.

500x_1.JPG500x_2.JPG500x_3.JPG

Talianska novinka meria na dĺžku 4,25 m, široká je 1,8 m a vysoká 1,6 m. V interiéri máme očakávať kvalitné materiály (vrátane kože), dostatok miesta a rad odkladacích priehradiek. Základný objem batožinového priestoru je 350 litrov.

Ponuka motorizácií zahŕňa pre začiatok motory 1.4 Turbo MultiAir II s výkonom 140 koní, pohonom prednej nápravy a šesťstupňovou manuálnou prevodovkou.

Alternatívou je 1.6 MultiJet II (2WD, šesťstupňový manuál) s výkonom 120 koní alebo silnejší 2.0 MultiJet II disponujúci maximom 140 koní, devästupňovým automatom a pohonom všetkých kolies. Fiat 500X je mimochodom prvým Fiatom s deväťstupňovou prevodovkou. Neskôr dorazí ešte ďalšia kombinácia motorov a prevodoviek.

Fiat 500X sa vyrába v továrni Melfi a namierené má na viac ako stovku trhov po celom svete.

500x_4.JPG500x_5.JPG500x_6.JPG

 

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY