vytisknout velikost písma Fiat 500X: Nástupca Sedici dostal pohon 4x4 a deväťstupňový automat

Fiat 500X: Nástupca Sedici dostal pohon 4x4 a deväťstupňový automat

Fiat rozšíril modelový rad 500 o ďalšiu položku. Okrem základného hatchbacku, modelov 500C, 500L, 500L Trekking a 500L Living dostanú zákazníci k dispozícii aj dnes predstavený crossover 500X.

500x_1.JPG500x_2.JPG500x_3.JPG

Talianska novinka meria na dĺžku 4,25 m, široká je 1,8 m a vysoká 1,6 m. V interiéri máme očakávať kvalitné materiály (vrátane kože), dostatok miesta a rad odkladacích priehradiek. Základný objem batožinového priestoru je 350 litrov.

Ponuka motorizácií zahŕňa pre začiatok motory 1.4 Turbo MultiAir II s výkonom 140 koní, pohonom prednej nápravy a šesťstupňovou manuálnou prevodovkou.

Alternatívou je 1.6 MultiJet II (2WD, šesťstupňový manuál) s výkonom 120 koní alebo silnejší 2.0 MultiJet II disponujúci maximom 140 koní, devästupňovým automatom a pohonom všetkých kolies. Fiat 500X je mimochodom prvým Fiatom s deväťstupňovou prevodovkou. Neskôr dorazí ešte ďalšia kombinácia motorov a prevodoviek.

Fiat 500X sa vyrába v továrni Melfi a namierené má na viac ako stovku trhov po celom svete.

500x_4.JPG500x_5.JPG500x_6.JPG

 

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY