vytisknout velikost písma Fiat 500X: Nástupca modelu Sedici na prvej fotografii

Fiat 500X: Nástupca modelu Sedici na prvej fotografii

Ani Fiat nebude na blížiacom sa autosalóne v Paríži bez zaujímavého automobilu. Na svojom stánku talianska značka predstaví malé SUV, ktoré bude ďalším prírastkom do už pomerne veľkej rodiny nadväzujúce na model 500. Konkrétne sa jedná o novinku označenú ako 500X.

Fiat 500X mieri na súpera typu Nissanu Juke, Renaultu Capture alebo Peugeot 2008. Dĺžka má dosahovať približne 4,2 m, batožinový priestor podľa neoficiálnych správ zvládne objem až 400 litrov. Talianska novinka bude zdieľať techniku ​​s Jeepom Renegade, pričom sa počíta aj s verziou osadenou pohonom všetkých kolies.

Oficiálnych informácií sa pre túto chvíľu nedostáva, aspoň už si môžeme na prvom obrázku prezrieť, ako bude Fiat 500X vyzerať. Komu by to nestačilo, ten má k dispozícii ešte skôr zverejnené oficiálne video, ktoré však nový Fiat ukazuje len v náznakoch. Oficiálna premiéra prebehne druhého októbra.

500x1.jpg
Foto: autopareri.com

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY