vytisknout velikost písma Fiat 500 Vintage '57 je ľúbivá, ale nastavovaná retro kaša

Čo sa stane, keď vezmete retro model a osadíte ho retro stylingovými doplnkami? Napodiv nič nevkusného. Vydarený dizajn päťstovky to znáša viac než dobre.
Fiat 500 Vintage

Fiat žmýka z úspešného designu päťstovky, čo to dá. Ikonický model Fiat 500, postavený na technike minulej Pandy, sa vyrába s minimálnymi zmenami vzhľadu už osem rokov. Automobilka udržuje záujem zákazníkov špeciálnymi sériami, ku ktorým patrí aj táto Vintage '57.

14351413741735111509.jpg1905535041762959407.jpg271912934260346274.jpg
Nová špecálna séria Fiatu 500 pripomína predchodcu z konca 50. rokov

Ako názov napovedá, má sa jednať o pripomienku pôvodného Fiatu 500 zo päťdesiatehosiedmeho roku. Nová séria sa na neho odvoláva modrou pastelovou farbou karosérie a najmä charakteristickým dizajnom kolies. Tie však majú rozmer 16 palcov.

7365117751887500739.jpg840893241879269497.jpg915048311592860068.jpgDobový dizajn kolies ešte posilňuje silné retro vyznenie, ktoré je vlastné všetkým verziám päťstovky; vlastnú farebnú kombináciu dostal aj interiér

Interiér Fiatu 500 Vintage '57 dostal bielo lakovanú palubnú dosku a sedadlá čalúnené kombináciou tmavo hnedej a krémovej kože. Ponuka motorov by mala zodpovedať tomu, čo je v ponuke pre ostatné päťstovky: dlhoročný, ale spoľahlivý a úsporný osmiventil 1,2 l (test), preplňovaný dvojvalec 0,9 l TwinAir a diesel 1,3 l Multijet (test).

Nová edícia je nepochybne roztomilá, ale Fiat sa začína trochu opakovať. Veľmi podobný model, dokonca s prakticky totožným názvom, predstavili už na sklonku roku 2013 v Los Angeles.

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY