vytisknout velikost písma Fiat 500 1957 Edition: retro pre Los Angeles

Fiat 500 1957 Edition: retro pre Los Angeles

Autosalón v Los Angeles je za dverami. Okrem iných sa tu bude prezentovať taktiež Fiat, ktorý si pripravil model 500 1957 Edition. Už z označenia samotného je jasné, o čo presne ide. Talianska automobilka vzala aktuálnu 500-ku a pridala rad úprav odkazujúcich na pôvodnú päťstovku.

Na výber bude niekoľko klasický farieb karosérie. Konkrétne ide o laky Bianco (biela), Verde Chiaro (svetlozelená) a Celeste (svetlo modrá). K dispozícii je taktiež kontrastná biela strecha alebo na bielo lakované spätné zrkadlá.

Retro štýl podčiarknu šestnásťpalcové kolesá alebo interiér kombinujúci bielu palubnú dosku, hnedá sedadlá a volant s pôvodným logom automobilky. Fiat taktiež sľubuje športovo naladený podvozok. Čo sa týka motorizácie, tu zmeny nečakajte. Pod kapotou je jedna-štvorka MultiAir ponúkajúca výkon 100 koní. Štandardom je manuál, alternatívou šesťstupňový automat.

Fiat 500 1957 Edition dorazí do showroomov na jar budúceho roka.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY