vytisknout velikost písma Ferrari znovu odmietlo špekulácie o SUV a výrobe motocyklov

Ferrari znovu odmietlo špekulácie o SUV a výrobe motocyklov

Registrácia nových obchodných značiek, patenty dvojvalcových vidlicových motorov a činnosť najbližšej konkurencie znova zdvihli vlnu špekulácií ohľadom výroby motocyklov a SUV pod značkou Ferrari. To ale teraz automobilka podľa magazínu Autocar rezolútne odmieta ako nezmysel.

V tomto si odchádzajúci šéf Luca di Montezemolo a nový šéf Sergio Marchionne výnimočne notujú. Žiadne SUV, motocykel alebo dokonca štvordverový sedan nie sú v plánoch automobilky na ďalšie roky. Niečo iné je zákazková výroba, ale zákazníci údajne ani také autá nevyžadujú.

Sergio Marchionne sa pôvodne myšlienke SUV nebránil, ale Luca di Montezemolo údajne hlavnému mužovi koncernu Fiat nápady aj vyhovoril. Marchionne dokonca zmiernil svoje plány navýšiť výrobu na 10 000 áut ročne. Vraj súčasných asi 7000 vozidiel ročne stačí.

Ferrari sa vraj chce teraz sústrediť vo väčšej miere na motošport a hlavne na formulu 1, kde sa značke posledné roky príliš nedarí. Ferrari predpokladá, že by sa malo na vrchol F1 vrátiť najneskôr do troch rokov.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY