vytisknout velikost písma Ferrari znovu odmietlo špekulácie o SUV a výrobe motocyklov

Ferrari znovu odmietlo špekulácie o SUV a výrobe motocyklov

Registrácia nových obchodných značiek, patenty dvojvalcových vidlicových motorov a činnosť najbližšej konkurencie znova zdvihli vlnu špekulácií ohľadom výroby motocyklov a SUV pod značkou Ferrari. To ale teraz automobilka podľa magazínu Autocar rezolútne odmieta ako nezmysel.

V tomto si odchádzajúci šéf Luca di Montezemolo a nový šéf Sergio Marchionne výnimočne notujú. Žiadne SUV, motocykel alebo dokonca štvordverový sedan nie sú v plánoch automobilky na ďalšie roky. Niečo iné je zákazková výroba, ale zákazníci údajne ani také autá nevyžadujú.

Sergio Marchionne sa pôvodne myšlienke SUV nebránil, ale Luca di Montezemolo údajne hlavnému mužovi koncernu Fiat nápady aj vyhovoril. Marchionne dokonca zmiernil svoje plány navýšiť výrobu na 10 000 áut ročne. Vraj súčasných asi 7000 vozidiel ročne stačí.

Ferrari sa vraj chce teraz sústrediť vo väčšej miere na motošport a hlavne na formulu 1, kde sa značke posledné roky príliš nedarí. Ferrari predpokladá, že by sa malo na vrchol F1 vrátiť najneskôr do troch rokov.

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY