vytisknout velikost písma Ferrari znovu odmietlo špekulácie o SUV a výrobe motocyklov

Ferrari znovu odmietlo špekulácie o SUV a výrobe motocyklov

Registrácia nových obchodných značiek, patenty dvojvalcových vidlicových motorov a činnosť najbližšej konkurencie znova zdvihli vlnu špekulácií ohľadom výroby motocyklov a SUV pod značkou Ferrari. To ale teraz automobilka podľa magazínu Autocar rezolútne odmieta ako nezmysel.

V tomto si odchádzajúci šéf Luca di Montezemolo a nový šéf Sergio Marchionne výnimočne notujú. Žiadne SUV, motocykel alebo dokonca štvordverový sedan nie sú v plánoch automobilky na ďalšie roky. Niečo iné je zákazková výroba, ale zákazníci údajne ani také autá nevyžadujú.

Sergio Marchionne sa pôvodne myšlienke SUV nebránil, ale Luca di Montezemolo údajne hlavnému mužovi koncernu Fiat nápady aj vyhovoril. Marchionne dokonca zmiernil svoje plány navýšiť výrobu na 10 000 áut ročne. Vraj súčasných asi 7000 vozidiel ročne stačí.

Ferrari sa vraj chce teraz sústrediť vo väčšej miere na motošport a hlavne na formulu 1, kde sa značke posledné roky príliš nedarí. Ferrari predpokladá, že by sa malo na vrchol F1 vrátiť najneskôr do troch rokov.

Test jazdenky VW Passat B7: je dobrý, ale pozor na jeho históriu

Test jazdenky VW Passat B7

Ak budete autu dávať pravidelný servis a aspoň základnú starostlivosť, svoju hodnotu si udrží. Vzhľadom k obľúbenosti Passatov ale zvážte nejakú formu poistenia proti vandalizmu a odcudzenia.

dnes | Dalibor Žák
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY