vytisknout velikost písma Ferrari v tichosti vymení palivové nádrže na modeloch LaFerrari

Ferrari v tichosti vymení palivové nádrže na modeloch LaFerrari

Superšport Ferrari LaFerrari musí do servisu, avšak nejedná sa o oficiálnu zvolávaciu akciu, ale o preventívnu opravu či výmenu. Vo vrcholnom modeli talianskej automobilky sa totiž objavil problém v palivovej nádrži a Ferrari sa rozhodlo radšej pri všetkých autách vykonať úpravu.

Talianske superšporty sú svojou horľavou povahou preslávené... Napríklad Ferrari 458 Italia horelo celkom rado, vozidlá Lamborghini tiež nie sú nehorľavé a nakoniec ani nemecké Porsche sa nevyhlo hanbe, keď muselo z trhu stiahnuť všetky vozidlá 911 GT3.

Ferrari kvôli výmene palivovej nádrže modelu LaFerrari nevyhlásilo oficiálnu zvolávaciu akciu, ale vraj sa to bude týkať úplne všetkých 499 vyrobených áut, takže pôjde asi o väčší problém. Napríklad v Nemecku je už jedno auto v servise a von sa dostala fotka, ktorá dokazuje, že to nie je len tak nejaké utiahnutie šróbikov, keď je kvôli tomu potrebné rozobrať celý voz.

3009490671833375879.jpg

Ferrari oznámilo, že sa jedná o preventívnu úpravu palivovej nádrže a nepovedalo, že je to kvôli nebezpečenstvu požiaru. Servis vraj nad úpravou, ktorá sa vykonáva v rámci bežnej servisnej prehliadky, strávi asi osem hodín času a náklady idú na vrub Ferrari. Bola by škoda, keby práve taký klenot ako LaFerrari ľahol popolom.

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY