vytisknout velikost písma Ferrari v tichosti vymení palivové nádrže na modeloch LaFerrari

Ferrari v tichosti vymení palivové nádrže na modeloch LaFerrari

Superšport Ferrari LaFerrari musí do servisu, avšak nejedná sa o oficiálnu zvolávaciu akciu, ale o preventívnu opravu či výmenu. Vo vrcholnom modeli talianskej automobilky sa totiž objavil problém v palivovej nádrži a Ferrari sa rozhodlo radšej pri všetkých autách vykonať úpravu.

Talianske superšporty sú svojou horľavou povahou preslávené... Napríklad Ferrari 458 Italia horelo celkom rado, vozidlá Lamborghini tiež nie sú nehorľavé a nakoniec ani nemecké Porsche sa nevyhlo hanbe, keď muselo z trhu stiahnuť všetky vozidlá 911 GT3.

Ferrari kvôli výmene palivovej nádrže modelu LaFerrari nevyhlásilo oficiálnu zvolávaciu akciu, ale vraj sa to bude týkať úplne všetkých 499 vyrobených áut, takže pôjde asi o väčší problém. Napríklad v Nemecku je už jedno auto v servise a von sa dostala fotka, ktorá dokazuje, že to nie je len tak nejaké utiahnutie šróbikov, keď je kvôli tomu potrebné rozobrať celý voz.

3009490671833375879.jpg

Ferrari oznámilo, že sa jedná o preventívnu úpravu palivovej nádrže a nepovedalo, že je to kvôli nebezpečenstvu požiaru. Servis vraj nad úpravou, ktorá sa vykonáva v rámci bežnej servisnej prehliadky, strávi asi osem hodín času a náklady idú na vrub Ferrari. Bola by škoda, keby práve taký klenot ako LaFerrari ľahol popolom.

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY